Newsy

Dr Krzysztof Gojdź: kobiety powinny zadbać najpierw o swoją psychikę, a dopiero potem o urodę

2016-08-17  |  06:57

Zdaniem Krzysztofa Gojdzia zabiegi medycyny estetycznej nie pomogą paniom, które nie kochają siebie. O tym, jak dbać o siebie zarówno w zakresie zabiegów i diety, jak i dobrego samopoczucia, lekarz zamierza pisać na założonym niedawno blogu.

Dr Krzysztof Gojdź założył bloga wiosną tego roku. Redagować go będzie razem ze swoimi czytelniczkami – poprzez liczne ankiety panie będą mogły sugerować tematy artykułów, które najbardziej je interesują. Na blogu oprócz jego założyciela wypowiadać się będą nie tylko eksperci z zakresu medycyny estetycznej, lecz także gwiazdy i ludzie kultury. Dr Gojdź chce poruszać takie problemy, jak zachowanie zdrowia i urody, moda, relacje seksualne, komfort życia. Dużo miejsca zamierza poświęcić emocjom i zdrowiu psychicznemu.

– Otworzyłem blog, który mówi nie tylko, jak dobrze wyglądać, lecz także to, jak dbać o siebie, również pod względem psychicznym. Bardzo zwracam uwagę na to, żeby kobiety zadbały najpierw o swoją psychikę, a później o urodę. Kobiety powinny, mężczyźni również, pokochać siebie – mówi dr n. med. Krzysztof Gojdź agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Lekarz jest zdania, że medycyna estetyczna to za mało, aby dobrze wyglądać. Podstawą jest bowiem akceptacja siebie. Zabiegi medycyny estetycznej nie sprawią, że będzie się wyglądało młodo i pięknie, jeśli nie lubi się siebie samego. Zapewnia też, że w każdym wieku można dobrze wyglądać.

– Tylko dziewczyny, uwierzcie, że jesteście fajne, piękne wewnętrznie i wtedy to piękno wewnętrzne będzie emanować na zewnątrz – mówi dr Krzysztof Gojdź.

Lekarz twierdzi, że zabiegi medycyny estetycznej należy zacząć stosować dopiero po 35 roku życia. Po ukończeniu 40 roku życia są one już koniecznością, jeśli chce się zachować młody wygląd. Wtedy na pewno należy się udać do lekarza medycyny estetycznej i zaplanować terapię podtrzymującą dobry wygląd. Zapewnia jednak, że jest wrogiem zbyt wczesnego wprowadzania tego typu zabiegów, nie przyjmuje więc pacjentek w wieku niższym niż 30 lat.

– Skóra broni się sama, jest młoda, nie można przesadzać, nie można jej rozleniwiać. Trzeba po prostu korzystać z natury i z młodości – mówi dr Krzysztof Gojdź.

Przed 30 rokiem życia należy stosować jedynie dobre kremy nawilżające, które zapobiegną przesuszaniu się skóry i tworzeniu przedwczesnych zmarszczek. Z pomocy lekarza medycyny estetycznej mogą skorzystać jedynie osoby borykające się poważnymi problemami skóry, jak np. trądzik.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.