Newsy

Katarzyna Burzyńska odlicza dni do porodu. Jest przygotowana organizacyjnie, ale nie psychicznie

2016-04-19  |  06:50

Prezenterka znana m.in. z „Pytania na śniadanie” jest już w dziewiątym miesiącu ciąży i lada dzień urodzi syna. Chłopczyk prawdopodobnie będzie miał na imię Henryk. Psychicznie nie jestem jeszcze gotowa na to, że zostanę mamą. Nie umiem sobie wyobrazić tego stanu, to po prostu musi się zdarzyć, więc czekam – mówi Katarzyna Burzyńska.

– Jestem przygotowana organizacyjnie i logistycznie, tzn. wyprawka jest gotowa, pokoik jest gotowy, wózek przyszykowany, ciuszki też, ale czy jestem psychicznie gotowa, chyba nie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Burzyńska, prezenterka.

Dziennikarka przyznaje, że z utęsknieniem czeka na swoje pierwsze dziecko, to jeszcze nie zdążyła się oswoić z myślą, że zostanie mamą.

Bardzo szybko mi ta ciąża mija. Myślałam, że 9 miesięcy to jest taki szmat czasu, że zdążę się przyzwyczaić, dostosować i będę gotowa. Minęło już wiele miesięcy, a ja wciąż sobie tego nie wyobrażam, ale tego chyba nie da się \wyobrazić, to po prostu musi się zdarzyć, więc czekam – mówi Katarzyna Burzyńska.

Macierzyństwo będzie dla Burzyńskiej zupełnie nowym doświadczeniem. Stąd niepewność i obawy, czy podoła wszystkim obowiązkom i sprawdzi się w roli mamy.

Mam takie myśli, jak to będzie, czy sobie poradzimy, czy damy radę, czy wszystko wiemy. Podchodzę do tego jednak bardzo pozytywnie i optymistycznie. Wizualizuje sobie, że moje dziecko będzie grzeczne, będzie spało, będzie jadło, będzie bezproblemowe i tak być musi. Tak też się przekonywałam co do ciąży, że tak właśnie będę ją przechodziła i tak ją przechodzę. Więc jeżeli ten sam sposób zadziała także na moje dziecko, to myślę, że będę najszczęśliwszą mamą na świecie – dodaje Katarzyna Burzyńska.

Od kilku miesięcy swoimi spostrzeżeniami na temat wychowania dzieci dziennikarka dzieli się z rodzicami na swoim nowym portalu: wybierzstrone.com.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.