Newsy

Zofia Ślotała: Mój blog to kopalnia wiedzy. Nie przejmuję się opiniami hejterów

2015-03-30  |  06:55

Ciągle uczę się jak prawidłowo postępować w ciąży  podkreśla Zofia Ślotała. Nabytą wiedzą stylistka dzieli się z czytelniczkami założonego przez siebie bloga parentingowego. Nie przejmuje się hejterami, którzy zarzucają jej chęć wykorzystania ciąży i macierzyństwa do zarobienia pieniędzy. Zapewnia też, że nie zrezygnuje z prowadzenia bloga po urodzeniu dziecka.

Zofia Ślotała rozpoczęła 6. miesiąc ciąży, wciąż jednak zachwyca nienaganną sylwetką. Dobrą formę i szczupłe ciało zawdzięcza przede wszystkim diecie i treningom rozpisanym przez specjalistów. Stylistka twierdzi, że nowy sposób odżywiania spowodował pozytywną zmianę zarówno w jej wyglądzie, jak i samopoczuciu. Nie rezygnuje też z ćwiczeń – zdjęcia z treningów chętnie publikuje na Instagramie.

– Mam to szczęście, że dobrze się czuję w ciąży i mam dosyć dużo siły, dlatego mogę pozwolić sobie na to, żeby ćwiczyć. Oprócz tego trzeba pić dużo wody, a także dbać o skórę, żeby się później nie robiły rozstępy. Jest dużo różnych metod. Każda przyszła mama musi znaleźć dobrą dla siebie metodę – mówi Zofia Ślotała w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Stylistka nie ukrywa, że gdy dowiedziała się o ciąży, nie widziała jak postępować, by utrzymać siebie i dziecko w zdrowiu i dobrej formie. Uznała, że takich  zagubionych młodych mam jak ona jest więcej i postanowiła założyć bloga parentingowego.

– Wszyscy się mnie pytają: „Jak sobie dałaś radę z falą hejtu?” Totalnie nie zwracałam na to uwagi, dlatego że e-maile, które dostawałam od przyszłych mam, i różne komentarze, które się pojawiają na blogu, są miodem na moje serce. Właśnie dla tych dziewczyn to robię – deklaruje Zosia Ślotała.

Współautorką bloga została Magdalena Jankowska, właścicielka butiku internetowego z akcesoriami i zabawkami dla dzieci oraz doświadczona mama. Z jej rad na temat macierzyństwa chętnie korzysta sama Ślotała. Na blogu Baby Boom by Zosia kobiety mogą znaleźć porady innych matek i artykuły eksperckie.

– Postanowiłam zebrać ekspertów mojego wyboru z różnych dziedzin, którzy mogą doradzać mamom i którzy piszą na tematy, które każdą mamę powinny zainteresować. Jest to absolutna kopalnia wiedzy, której ja wcześniej nie posiadałam, dlatego przez cały się uczę – mówi Zofia Ślotała i zapowiada: Chciałabym jak najbardziej kontynuować pisanie bloga, jak już się maleństwo urodzi. Oczywiście zobaczymy, jak się będę czuła, ale obiecuję, że w miarę możliwości i sił będzie dalej prowadzony.

Stylistka została ponadto ambasadorką firmy produkującej zabawki dla dzieci, planuje też własną kolekcję ubrań dla przyszłych mam.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.