Newsy

Edyta Folwarska: Dzisiaj moja sesja dla „Playboya” byłaby zupełnie inna. Bardziej w stylu zdjęć Mai Sablewskiej

2020-11-18  |  06:21
Mówi:Edyta Folwarska
Funkcja:dziennikarka, autorka książki „Wszyscy moi mężczyźni i wszystkie moje dramaty”
  • MP4
  • Prezenterka tłumaczy, że gdyby teraz dostała propozycję rozbieranej sesji dla poczytnego magazynu dla mężczyzn, to ze względu na to, że jest matką, raczej by ją odrzuciła. Na okładkę „Playboya” trafiła dwa lata temu. Pozowała m.in. na krześle reżysera i na łóżku, w zmysłowych siateczkowych rajstopach. Teraz przyznaje, że nieco zmieniłaby klimat i kolorystykę zdjęć, żeby było w nich więcej tajemniczości i niedopowiedzenia.

    – Sesja do „Playboya” odbyła się dwa lata temu i to wszystko było czystym przypadkiem. Grałam epizod w filmie Patryka Vegi, „Playboy” zaproponował mi sesję zdjęciową, a Patryk powiedział, że bardzo chętnie udzieli wywiadu do niej. Wtedy byłam trochę krąglejsza, to było przed ciążą, ważyłam 60 kg, czyli miałam 10 kilo więcej, i teraz jak patrzę na te zdjęcia, to stwierdzam, że jednak byłam grubaską – mówi agencji Newseria Lifestyle Edyta Folwarska.

    Prezenterka Polo TV przyznaje, że lubi pozować do zdjęć, bo w ten sposób może pokazać swoje różne oblicza. Sesja dla kultowego magazynu była więc dla niej ciekawym doświadczeniem. Dobry nastrój podczas zdjęć zawdzięcza przede wszystkim ekipie, które je wykonywała.

    – Sesję wspominam bardzo miło, w ogóle nie czułam się skrępowana, poza tym u mnie też nie było bardzo odważnych zdjęć, ja tam jednak byłam w bieliźnie. Ta sesja do „Playboya” akurat była inspirowana filmem Patryka Vegi, czyli miało być trochę filmowo – i te kolory, ta kamerka – mówi.

    Edyta Folwarska podkreśla, że nie ma oporów przed pokazywaniem swojego ciała i nie wstydzi się śmiałych zdjęć pod warunkiem, że nie wykraczają one poza granice dobrego smaku. Jej zdaniem sesja do takich magazynów powinna być intrygująca, tajemnicza i pozostawiać otwarte pole dla wyobraźni. Chodzi bowiem o to, by pokazywać piękno kobiecego ciała, ale bardziej niż dosłowność powinien liczyć się artystyczny przekaz.

    – Jeżeli dzisiaj miałabym zrobić tę sesję, zrobiłabym ją zupełnie inaczej. Byłaby trochę odważniejsza, trochę w takim stylu zdjęć, które możemy oglądać u Mai Sablewskiej. Ja bym poszła w kobietę z klasą, czyli tak jak Maja np. wrzuca zdjęcia w czarnych cienkich rajstopach i szpilkach, żeby było niedopowiedzenie, żeby były czarno-białe, coś zupełnie innego – mówi prezenterka.

    W nieco odważniejszym wydaniu Edytę Folwarską można również zobaczyć na okładce jej ostatniej książki „Wszyscy moi mężczyźni i wszystkie moje dramaty”. Pozuje na niej w otoczeniu dwóch przystojnych mężczyzn. Kwestię zdjęć do magazynów dla panów traktuje jako temat raczej zamknięty.

    – Niestety już nie ma ani „Playboya”, ani „CKM”, więc już się nigdzie nie pokażę. I jestem mamą, więc chyba już raczej nie zgodziłabym się teraz na taką sesję – dodaje Edyta Folwarska.

    Czytaj także

    Transmisje online

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Handel

    Sieci handlowe i producenci żywności wycofują jaja z chowu klatkowego. Już co trzecie opakowanie jaj pochodzi z chowów alternatywnych

    Niemal 75 proc. Polaków negatywnie ocenia hodowlę klatkową. Podobny odsetek uważa, że firmy powinny publicznie informować o postępach w wycofywaniu jaj klatkowych. W ślad za rosnącą świadomością społeczną firmy coraz częściej rezygnują ze sprzedaży jaj od kur w klatkach. Do końca 2023 r. 161 firm działających w Polsce, w tym wszystkie największe sieci sklepów, zobowiązało się wycofać jaja klatkowe, a ponad 39 proc. z nich wdrożyło już swoje zobowiązania w życie – wynika z raportu Stowarzyszenia Otwarte Klatki i Fundacji Alberta Schweitzera.

    IT i technologie

    Sztuczna inteligencja coraz bliższa ludzkiemu sposobowi przyswajania wiedzy. Naukowcy opracowali model, który uczy się języka tak jak dzieci

    Naukowcy z Uniwersytetu Nowojorskiego opracowali model uczenia maszynowego, który naśladuje sposób, w jaki dzieci uczą się języka. Wykorzystując nagrania wideo i audio rejestrowane z perspektywy małego dziecka, model z powodzeniem nauczył się dopasowywać słowa do odpowiadających im obrazów. Wysoka, dwukrotnie większa niż w przypadku dużo większych modeli skuteczność pozwala przypuszczać, że jesteśmy bliscy zrozumienia tego, w jaki sposób dzieci zaczynają rozumieć język i go używać. Dotychczas poruszaliśmy się w obszarze niepotwierdzonych, a jedynie uprawdopodobnionych teorii.