Mówi: | Jurand Sękowski |
Firma: | La Moda |
Edyta Górniak chce wystawić na sprzedaż swoje ubrania
Edyta Górniak słynie z oryginalnych i bardzo kobiecych strojów podczas występów. Piosenkarka zawsze sama wybiera kreacje i decyduje o doborze dodatków. Kilka tygodni temu na sylwestrowym koncercie z Dwójką na wrocławskim rynku wystąpiła w dwóch krótkich sukienkach – małej czarnej oraz złotej.
Piosenkarka do tej pory nie wystawiała jednak, jak inne gwiazdy, swoich strojów na sprzedaż. Wyjątek zrobiła niedawno, kiedy oddała jedną z sukienek na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Długa, cekinowa kreacja, w której wystąpiła na gali TVN „Zwykły Bohater” w 2012 roku była autorstwa projektantki Violi Piekut. Wyceniona została na 5 tys. zł
Teraz o wystawienie innych strojów Edyty Górniak na sprzedaż, zabiega internetowy sklep LaModa.pl. Rozmowy właśnie trwają.
– Mam nadzieję, że taka współpraca w najbliższym czasie dojdzie do skutku i garderoba pani Edyty będzie na La Moda.pl. Czynimy ku temu już przygotowania – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Jurand Sękowski z firmy La Moda.
W internetowym sklepie ubrania na sprzedaż wystawia ponad 30 znanych Polek, a największym zainteresowanie cieszą się stroje Edyty Herbuś. Jurand Sękowski przyznaje, że gwiazdy decydują się na sprzedaż bardzo różnych rzeczy.
– Martyna Wojciechowska pokazała bardzo wiele podróżniczych strojów, w których zwiedzała świat i w których realizuje swój program w TVN – mówi Jurand Sękowski. – Bardzo ciekawą garderobę przygotowała Beata Sadowska. W jej szafie można było znaleźć nawet takie perełki jak Arkadius sprzed 15 lat, co już jest praktycznie nie do dostania. Przepiękną, bardzo światową garderobę przygotowała Zuzanna Bijoch. Doskonałą kolekcję torebek wystawiła Dorota Williams.
Właściciele sklepu starają się, aby każda z gwiazd wystawiła ok. 40 rzeczy.
– Wtedy wybór jest większy, każdy znajdzie coś dla siebie, bez względu na porę roku, bez względu na rozmiar, bez względu na jakieś specyficzne upodobania stylowe – argumentuje Jurand Sękowski. – Gwiazdy, wyprzedając swoją garderobę, pozwalają na zakup najciekawszych rzeczy od największych projektantów za nieduże pieniądze.
Na razie nie wiadomo jeszcze, jakie stroje na sprzedaż wystawi Edyta Górniak.
Czytaj także
- 2025-02-27: Polskie produkty rolno-spożywcze za granicą drożeją. Eksporterzy tracą dotychczasowe przewagi kosztowe
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-21: Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy
- 2025-02-10: Polscy europosłowie chcą rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku. Liczą na zdecydowane poparcie w europarlamencie
- 2025-02-04: Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi
- 2025-01-24: MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
- 2025-01-07: Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
- 2024-12-13: PZU chce mocniej inwestować w sektor zdrowia i transformację energetyki. W strategii do 2027 roku zapowiada duże zmiany w strukturze grupy
- 2024-11-08: Spadek sprzedaży detalicznej może się okazać tymczasowy. Konsumenci dalej są skłonni do dużych zakupów
- 2024-11-07: Eksport produktów spożywczych z Polski spowalnia. Producentom coraz trudniej konkurować niższą ceną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.