Newsy

Ewa Drzyzga: sama byłam zaskoczona, że zgodziłam się wystąpić w reklamie

2016-03-21  |  06:55

Dziennikarka po raz pierwszy w karierze zgodziła się wystąpić w reklamie. Twierdzi, że nakłoniła ją do tego osoba o podobnej charyzmie co ona i operująca podobnym językiem. Jak podkreśla, jest zadowolona ze współpracy z ekipą odpowiedzialną za produkcję kampanii dla sieci komórkowej Play.

Ewa Drzyzga od wielu lat znajduje się w czołówce gwiazd o największym potencjale reklamowym. Według rankingu magazynu „Forbes” jej wartość w tym zakresie szacowana jest na ponad 340 tys. zł. Do niedawna jednak prezenterka konsekwentnie odmawiała udziału w jakiejkolwiek kampanii promocyjnej. Dopiero w 2016 roku zaangażowała się w reklamę sieci Play.

– Samo mnie to zaskoczyło, ale wydaje mi się, że to jest kwestia tego, że spotkały się w pewnym momencie telefonicznie dwie osoby o podobnej charyzmie – mówi Ewa Drzyzga agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Prezenterka nie wyklucza, że zadziałało podobieństwo życiowych doświadczeń oraz wiek jej rozmówczyni. Osoba, która zaproponowała jej kontrakt, zaczynała bowiem karierę zawodową w tym samym czasie co Drzyzga. Operowała więc tym samym językiem, co gwiazda TVN, dzięki czemu była w stanie przekonać ją do swoich argumentów.

–  Powiedziała, dlaczego nie, pani Ewo? I stwierdziłam, no właściwie to dlaczego nie? Była szalenie kompetentna – mówi Ewa Drzyzga.

Dziennikarka nie żałuje swojej decyzji. Twierdzi, że już na planie zdjęciowym współpraca z osobami odpowiedzialnymi za kampanię była bardzo udana.

– Powiedziano mi, że na pewno dobrze się poczuję z tą ekipą i mieli rację. Jakoś tak się stało magicznie, widocznie tak miało być – mówi Ewa Drzyzga.

Gwiazda od blisko szesnastu lat prowadzi cieszący się ogromną popularnością talk show „Rozmowy w toku” na antenie stacji TVN. Program ten ogląda prawie 1,3 mln widzów.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.