Newsy

Ewa Mielnicka: korona i tytuł Miss Polski zobowiązują, dlatego zwracam uwagę nawet na to, w czym chodzę na co dzień

2015-11-02  |  06:55

Ewa Mielnicka najbardziej lubi eleganckie ubrania w klasycznym stylu, które podkreślają kobiece atuty. Miss Polski 2014 przyznaje, że nawet wychodząc po zakupy do pobliskiego sklepu, stara się wyglądać nienagannie. Z kolei przygotowując się na wielkie wyjścia, coraz częściej sięga po kreacje znanych polskich projektantów.

Korona i tytuł Miss Polski zobowiązują, dlatego zwracam uwagę nawet na to, w czym chodzę na co dzień, nie mogę sobie pozwolić na żadne gafy modowe. Mój styl jest klasyczny, elegancki, a zarazem wygodny i bardzo kobiecy. Czasem lubię też eksperymentować, dodawać barwy, różne tkaniny – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Mielnicka, Miss Polski 2014.

Mielnicka przyznaje, że śledzi aktualne trendy modowe, podgląda światowe wybiegi i lubi bawić się modą. Teraz ma też ten luksus, że kolekcje najbardziej cenionych polskich projektantów są w zasięgu jej ręki. Na konkurs Miss International w Japonii najpiękniejsza Polka zabrała ze sobą 45 sukienek i 15 par butów.

Mam to szczęście, że mogę pracować z dobrymi projektantami, chodzić w ich pokazach mody. I dzisiaj mam na sobie przepiękną sukienkę Doroty Goldpoint, która idealnie pasuje do mojego stylu. Wcześniej nie miałam takiej możliwości, aby ubierać się w ubrania od projektantów. Teraz sprawdzam, szukam swoich stylów, swoich marek, które wiem, że zostaną ze mną na długie lata – dodaje Ewa Mielnicka.

Gala finałowa konkursu Miss International 2015 odbędzie się 5 listopada. Poprzedzają ją sesje zdjęciowe, spotkania z ludźmi z branży modowej i konferencje prasowe.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Paweł Małaszyński: Nigdy nie miałem na pieńku z sąsiadami. Zresztą jak mieszkamy w jednym bloku, to fajnie trzymać się razem i wspierać

Aktor zapewnia, że nie utrzymuje dystansu w relacjach sąsiedzkich i zawsze stara się znaleźć czas dla ludzi, którzy mieszkają w jego bloku, choćby na krótką rozmowę. Nie gwiazdorzy i nie zamyka się przed nimi w czterech ścianach, ale chętnie opowiada im o swoich projektach zawodowych. Paweł Małaszyński podkreśla również, że bardzo ceni sobie i pielęgnuje znajomości zawarte kilka dekad temu w Białymstoku, gdzie się wychowywał.

Handel

Poprawia się jakość obsługi klientów. Konsumenci najlepiej oceniają branżę turystyczną

Po trzech latach spadków, spowodowanych m.in. pandemią i zaburzeniami w łańcuchach dostaw, poziom satysfakcji polskich konsumentów z jakości obsługi odnotował w końcu nagły wzrost, osiągając rekordowy wynik 79,1 proc. – wynika z cyklicznego badania realizowanego przez Polski Program Jakości Obsługi. Poprawę zanotowało aż 14 z 18 badanych branż, ale najlepsze oceny zebrała turystyka, czyli biura podróży, hotele, pensjonaty i linie lotnicze. Z drugiej strony niespodzianką okazał się mocny spadek dotychczasowego lidera rankingów jakości obsługi, czyli branży finansowej  banków, doradców i ubezpieczycieli.