Newsy

Ewelina z „Warsaw Shore” schudła już 9 kg. Zdradza swój przepis na sukces

2014-06-27  |  07:10
Mówi:Ewelina Kubiak
Funkcja:uczestniczka programu „Warsaw Shore”
  • MP4
  • Ewelina Kubiak jest jedną z bardziej kontrowersyjnych uczestniczek programu „Warsaw Shore”. Pod wpływem wielu negatywnych komentarzy na temat swojego wyglądu oraz nadanego przez internautów przezwiska „Ewędlina”, Kubiak postanowiła drastycznie schudnąć. Zmieniła dietę i zaczęła ćwiczyć. Dzięki temu zrzuciła 9 kg w dwa miesiące i nie zamierza na tym poprzestać. 

    Na tę chwilę schudłam 9 kg, ale chcę jeszcze schudnąć 5 albo 6 kg – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewelina Kubiak z „Warsaw Shore”. 

    Taką wagę Kubiak uzyskała dzięki odpowiedniej diecie białkowej, która była przygotowana tak, by współgrała z zestawem ćwiczeń na siłowni.

    Na początku zawsze wchodziłam w trakcie rozgrzewkę na bieżnię, na 15 minut, później ogólne ćwiczenia siłowe i na koniec aeroby – tłumaczy Kubiak.

    Ewelina Kubiak występuje w programie „Warsaw Shore”, emitowanym przez telewizję MTV. Program ma charakter reality-show. Polska edycja jest emitowana od zeszłego roku i doczekała się emisji m.in w Danii, Szwecji i Niemczech.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.