Newsy

Ewelina z „Warsaw Shore” schudła już 9 kg. Zdradza swój przepis na sukces

2014-06-27  |  07:10
Mówi:Ewelina Kubiak
Funkcja:uczestniczka programu „Warsaw Shore”
  • MP4
  • Ewelina Kubiak jest jedną z bardziej kontrowersyjnych uczestniczek programu „Warsaw Shore”. Pod wpływem wielu negatywnych komentarzy na temat swojego wyglądu oraz nadanego przez internautów przezwiska „Ewędlina”, Kubiak postanowiła drastycznie schudnąć. Zmieniła dietę i zaczęła ćwiczyć. Dzięki temu zrzuciła 9 kg w dwa miesiące i nie zamierza na tym poprzestać. 

    Na tę chwilę schudłam 9 kg, ale chcę jeszcze schudnąć 5 albo 6 kg – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewelina Kubiak z „Warsaw Shore”. 

    Taką wagę Kubiak uzyskała dzięki odpowiedniej diecie białkowej, która była przygotowana tak, by współgrała z zestawem ćwiczeń na siłowni.

    Na początku zawsze wchodziłam w trakcie rozgrzewkę na bieżnię, na 15 minut, później ogólne ćwiczenia siłowe i na koniec aeroby – tłumaczy Kubiak.

    Ewelina Kubiak występuje w programie „Warsaw Shore”, emitowanym przez telewizję MTV. Program ma charakter reality-show. Polska edycja jest emitowana od zeszłego roku i doczekała się emisji m.in w Danii, Szwecji i Niemczech.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

    Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

    Media i PR

    Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

    Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

    Moda

    Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

    Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.