Newsy

Aleksandra Hamkało zagrała w fimie "Gotowi na wszystko. Exterminator”. "To będzie odpał"

2017-11-30  |  06:31

Aktorka podkreśla, że "Gotowi na wszystko. Exterminator” to fascynująca komedia z ciekawym scenariuszem i w bardzo dobrej obsadzie aktorskiej. Główne role zagrają m.in. Piotr Rogucki, Paweł Domagała, Piotr Żurawski i Agnieszka Więdłocha. Twórcy obiecują pełną humoru przewrotną opowieść o współczesnych mężczyznach, marzeniach młodości, niespodziewanej miłości i przyjaźni,  która jest wystawiona na próbę w obliczu rosnących ambicji.

– 5 stycznia zapraszam do kin na film Exterminator, w którym gram z Piotrkiem Roguckim, Piotrem Żurawskim, Pawłem Domagałą, jest duża ekipa. Myślę, że to będzie bardzo śmieszna komedia obyczajowa, trochę muzyczna – mówi agencji Newseria Aleksandra Hamkało, aktorka.

Film opowiada o losach piątki oddanych przyjaciół, którzy od dzieciństwa mieli wielkie marzenie – chcieli wstrząsnąć polską sceną metalową i na koncertach gromadzić tłumy, a wszystko pod szyldem zespołu o złowieszczo brzmiącej nazwie: Exterminator. Czas jednak pokazał, że młodzieńcze ambicje to jedno, a życie to drugie. 

– Naprawdę polecam, bo sama jeszcze nie widziałam, jesteśmy przed pokazem wewnętrznym, ale wszystkie głosy które do mnie dochodzą mówią, że będzie odpał – mówi Aleksandra Hamkało.

Reżyserem filmu jest Michał Rogalski („Letnie przesilenie”, seriale „O mnie się nie martw”, „Przepis na życie”).

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.