Newsy

Mikołaj Roznerski: Chcę wykonywać zawód aktora z przyjemności, a nie z konieczności. Rozwijam więc własną firmę

2016-03-15  |  06:55

Aktor nie chce ograniczać się wyłącznie do wykonywania swojego zawodu. Podjął więc decyzję o uruchomieniu własnej firmy. Ma nadzieję, że zapewni mu ona utrzymanie, tak by aktorstwem mógł się zajmować z przyjemności, a nie z konieczności. 

Mikołaj Roznerski w 2007 roku ukończył Państwową Wyższą Szkołę Teatralną we Wrocławiu. Ma na swoim koncie role filmowe, m.in. w obrazie „Karbala” i „Karuzela”, oraz serialowe – obecnie gra w serialu „Powiedz TAK!” emitowanym w Telewizji Polsat. Twierdzi, że aktorstwo jest dla niego źródłem dużej satysfakcji, nie chce jednak ograniczać się wyłącznie do jednego rodzaju aktywności zawodowej.

Mam z tego ogromną przyjemność, ale jest jedno życie, więc nie chcę, żeby moje życie było tylko pracą. Bardzo lubię ten zawód, ale robię też inne różne rzeczy, bo wiem, jaki ten zawód jest czasem niewdzięczny – mówi Mikołaj Roznerski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktor już od pierwszych lat kariery zawodowej imał się także innych prac. Był spawaczem w Holandii, zapisał się także na kurs kaskaderski w Londynie, dzięki czemu może obecnie rezygnować z pomocy kaskadera na planie filmowym. Kaskaderką zajmuje się obecnie w większym zakresie, nie chce jednak zdradzać szczegółów projektu.

– Oprócz tego zająłem się trochę takim prywatnym przedsiębiorstwem, które jest w trakcie rozwijania, mam nadzieję, że się rozwinie i że wtedy już nie będę musiał wykonywać tego zawodu z konieczności, ale z przyjemności – mówi Mikołaj Roznerski.

Aktor jest otwarty na nowe doświadczenia i zdobywanie kolejnych umiejętności. Na potrzeby nowego serialu telewizji Polsat pt. „Powiedz TAK!” przeszedł szkolenie z zakresu dekorowania kwiatów. W formacie tym wciela się bowiem w postać Michała, właściciela kwiaciarni. Aktor twierdzi, że wcześniej jego jedyny kontakt z kwiatami polegał na kupowaniu ich i wręczaniu.

– Teraz nagle musiałem się nauczyć do roli robić bukiety, nazw kwiatów i takiego empatycznego sposobu patrzenia na kwiaty, żeby zarażać, żeby zagrać oczywiście zarażanie klientów – mówi Mikołaj Roznerski.

Aktora można obecnie oglądać także na ekranach kin. Gra jedną z głównych ról w filmie „7 rzeczy, których nie wiecie o facetach”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.