Newsy

Gosia Andrzejewicz: Nigdy nie spóźniam się na koncerty i zawsze śpiewam na żywo

2014-10-10  |  06:55

Gosia Andrzejewicz zaprzecza medialnym doniesieniom, jakoby spóźniała się na koncerty, śpiewała z playbacku, a jej fani rozrabiali podczas koncertów, o czym niedawno pisał jeden z ogólnopolskich portali informacyjnych. Zapewnia, że do każdego koncertu przygotowuje się przynajmniej trzy godziny.

Bolą mnie takie plotki, bo koncerty traktuje bardzo profesjonalnie. Nigdy nie spóźniłam się na koncert. Wiadomo, że są takie sytuacje, kiedy sam organizator mówi, że faktycznie trzeba coś przesunąć, bo na przykład poprzedni zespół nie wyrobił się w czasie i muszę później wejść. Na żadnym koncercie nie śpiewałam też z playbacku. Także żadna demolka nigdy nie miała miejsca, bo moja publiczność jest dosyć łagodna. Jest dużo zabawy, jest energia, ale nigdy nie ma agresji, nigdy nie przerwano żadnego koncertu – mówi Gosia Andrzejewicz w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wokalistka twierdzi, że zawsze starannie się do nich przygotowuje.

Zawsze jedziemy kilka godzin wcześniej, a ja przygotowuję się co najmniej trzy godziny. Najpierw jest make-up, fryzura, odpowiedni strój, a potem rozśpiewanie. Moi muzycy także przygotowują się do koncertu bardzo solidnie – twierdzi Gosia Andrzejewicz.

Informacja o Gosi Andrzejewicz ukazała się 21 września. Piosenkarka od razu zareagowała na wiadomość na swoim oficjalnym profilu.

„[...] Zastanawia mnie etyka zawodowa autora tekstu. Jak można publikować informacje, nie bazując na żadnym wiarygodnym źródle” – napisała.

Pewnie przymknęłabym oko na ten artykuł, gdyby to nie był artykuł na poważanym portalu – wyjaśniła swoje oburzenie piosenkarka.

Gosia Andrzejewicz jako wokalistka zadebiutowała w 2004 r. Popularność przyniosły jej piosenki „Pozwól żyć”, „Słowa” i „Trochę ciepła”. Piosenkarka wydała pięć krążków, z czego dwa pokryły się złotem. Premiera jej najnowszej płyty planowana jest na 25 listopada.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.