Newsy

Gosia Andrzejewicz: Po trzech miesiącach ćwiczeń z trenerem personalnym zaczęłam mieścić się w mój wymarzony rozmiar S. Teraz czuję się młodziej

2020-02-26  |  06:23

Wokalistka przeszła metamorfozę i schudła ponad 10 kilogramów. Tłumaczy, że decyzja o zmianie stylu życia była podyktowana głównie chęcią polepszenia sprawności fizycznej. Przyznaje, że powrót do szczupłej sylwetki bardzo ją cieszy. Dzięki regularnym treningom oraz restrykcyjnej diecie jej forma z miesiąca na miesiąc jest coraz lepsza. Konsekwencją zmian w wyglądzie są nowe propozycje zawodowe. Już niedługo Gosię Andrzejewicz będzie można zobaczyć w kolejnej edycji show Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo”.

W lipcu ubiegłego roku występując na scenie, poczułam, że nie mam już takiej kondycji jak kiedyś. Postanowiłam zacząć ćwiczenia z trenerem personalnym. Moim głównym celem było zwiększenie wydolności, nie schudnięcie. Utrata wagi to dodatkowy skutek – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Gosia Andrzejewicz.

Przemiana wokalistki od razu wywołała zainteresowanie mediów. Na uwagę zasługuje szczególnie czas, w którym Andrzejewicz udało się zrzucić zbędne kilogramy. Wyznaje, że kluczem do sukcesu jest regularność, konsekwencja i determinacja. To właśnie dzięki nim osiągnęła cel bardzo szybko.

Po trzech miesiącach treningów zaczęłam mieścić się w mój wymarzony rozmiar S. Trener poprosił mnie wtedy, żebym zamieściła fotkę na social mediach. Nagle wszyscy zaczęli pytać, jak to się stało, że schudłam. Nie musiałam wkładać w to bardzo dużo pracy, po prostu systematycznie chodziłam na zajęcia i dbałam o dietę – tłumaczy.

Andrzejewicz przyznaje, że intensywne treningi pod czujnym okiem trenera personalnego to jednak nie wszystko. Ważne jest, aby aktywność fizyczna szła w parze ze zdrową i zbilansowaną  dietą. Jadłospis artystki przepełniają składniki bogate w substancje odżywcze, witaminy i minerały. Wokalistka zrezygnowała z niezdrowych przekąsek i pustych kalorii.  

Odżywiam się głównie ekologicznymi produktami, jem dużo warzyw. Staram się, żeby proporcje były racjonalne – nie objadam się. Zrezygnowałam ze słodyczy i cukru. Odrzuciłam również fast foody i biały chleb. Jestem na diecie bezglutenowej i bezlaktozowej. Na moim Instagramie pokazuję, jak wyglądają posiłki, które jem, by inni mogli skorzystać z moich patentów na szczupłą sylwetkę – wyjaśnia.

Gosia Andrzejewicz przyznaje, że przemiana fizyczna wpłynęła także na to, w jaki sposób patrzy na świat oraz samą siebie. Dzięki metamorfozie jest dużo bardziej radosna, pełna energii, a ponadto czuje się młodziej. Taka postawa zaowocowała nowymi propozycjami zawodowymi. Projekty artystyczne są dla wokalistki dodatkową motywacją w walce o utrzymanie wagi.

Propozycja wzięcia udziału w programie „Twoja twarz brzmi znajomo” jest po części konsekwencją mojej metamorfozy. Gdy zmienia się sylwetka, sposób myślenia także staje się inny. Automatycznie przyciągamy do naszego życia to, co pozytywne – dodaje wokalistka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.