Newsy

Gwiazdy zachwycone nową kolekcją Łukasza Jemioła

2013-12-10  |  11:55
Łukasz Jemioł zaprezentował swoje propozycje na wiosnę/lato 2014. Inspiracją do powstania kolekcji były zmysły, a ubrania zostały zaprojektowane na zasadzie łączenia ze sobą skrajności. Było kobieco, zwiewnie, subtelnie i zmysłowo. Na pokazie pojawiły się tłumy gwiazd.

– Zawsze pokazy kosztują mnie bardzo dużo nerwów, bo to jest takie pokazywanie siebie na wybiegu poprzez swoje ubrania. Mam nadzieję, że zbudowałem pewien klimat, który przeniósł wszystkich gości w jakąś inspirację zmysłów – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Łukasz Jemioł, projektant. – Inspiracją do kolekcji były zmysły, było zestawianie skrajnych rzeczy ze sobą: minimalizmu z rockiem, form futurystycznych z bardzo kobiecymi.

Elegancja zestawiona z nonszalancją i minimalizm form z bogactwem faktur. Łączenie ze sobą zaskakująco różnych elementów jest tym, co wyróżnia kolekcje Łukasza Jemioła i sprawia, że gwiazdy chętnie sięgają po jego projekty.

– Pięknie, melancholijnie, spokojnie, bardzo przemyślana kolekcja, niesamowicie spójna jak na Łukasza, zaskakująca. Zaskoczyła mnie dojrzałość, którą się wykazał w projektowaniu. Niezwykłe przywiązanie uwagi do szczegółów, do struktury i przede wszystkim kolory – mówi Zofia Ślotała, stylistka.

Projektant zapewnia, że pozostaje w nurcie minimalizmu, ale zawsze stara się też wprowadzać nowe elementy. Kolekcja, przede wszystkim za sprawą tkanin w wydaniu de luxe, ma nieco rockowy klimat. Wierne klientki Łukasza Jemioła i tym razem się nie zawiodły.

– Była piękna muzyka, był piękny widok, ale też piękne ubrania. Łukasz postawił na jakość, a nie na ilość. Tym naprawdę zdobył moje serce. Pokazał taką swoją formę sprzed paru lat. To był naprawdę bardzo porządny, fajny pokaz i pokazał przede wszystkim serce Łukasza, a nie trendy, czy coś co jest imaginacją – mówi Maja Sablewska, stylistka.

Projektant używa tkanin najwyższej jakości. Kroje jego ubrań nie tylko podkreślają walory sylwetki, ale przede wszystkim nadają kobiecie aurę subtelności.

– Bardzo mi się pokaz podobał. Było to przesycone taką prostotą i siłą. Niezwykłe. I też on w kolorach taki właściwie ograniczony: czerwień, szarość, biel, czerń. Te proste kroje, a takie niezwykłe – mówi Edyta Olszówka, aktorka.

Modowe wydarzenie jak zawsze przyciągnęło plejadę gwiazd. Była m.in. Aleksandra Kisio, Ada Fijał, Anna Ibisz , Sylwia Gliwa i Marcelina Zawadzka. To był ostatni ważny pokaz mody w tym roku.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Daria Widawska: 31 lipca po raz pierwszy od siedmiu miesięcy zagram w spektaklu. Większość teatrów ruszy dopiero we wrześniu

Aktorka od pięciu miesięcy jest na przymusowym urlopie. Nie gra w teatrze, w najbliższym czasie nie ma także zaplanowanych żadnych dni zdjęciowych. Wierzy jednak, że za kilka tygodni powróci do swojej aktywności zawodowej i że nic już nie zakłóci nowego sezonu teatralnego.  Czeka też na wznowienie projektów filmowych i serialowych.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Branża fashion umacnia swoją pozycję w internecie. Firmy wciąż spodziewają się wyższej sprzedaży w sieci niż przed pandemią

Po marcowym zamrożeniu wydatków w sieci i kwietniowym boomie zakupowym sytuacja w branży fashion powoli wraca do normy. Na ponad połowę firm sprzedających na platformie Domodi.pl koronawirus miał negatywny wpływ, ale na 26 proc. miał korzystne przełożenie. Zdecydowana większość firm spodziewa się, że popyt w sieci utrzyma się większy niż przed pandemią. Sprzyja temu model pracy zdalnej. Badanie Domodi.pl pokazało, że 60 proc. osób pracujących w domu pozostaje w sieci po pracy i wykazuje aktywność zakupową – kupuje odzież, obuwie i dodatki.

Media

Paulina Drażba: Świat show-biznesu idealnie odnalazł się w sieci podczas pandemii. Poznaliśmy gwiazdy bez masek i okazało się, że są zupełnie normalne

Prezenterka podkreśla, że wiele gwiazd doskonale poradziło sobie w czasie obostrzeń związanych z sytuacją epidemiologiczną i nie straciło kontaktu z fanami, między innymi dzięki instagramowym relacjom na żywo. W ten sposób aktorzy, muzycy i celebryci dzielili się ze swoimi odbiorcami nowymi pomysłami, nagrywali miniseriale, aranżowali wspólne utwory, czytali bajki, gotowali czy ćwiczyli. Zdaniem dziennikarki w ten sposób powstały ciekawe inicjatywy, które warto kontynuować w kolejnych miesiącach.