Newsy

Agnieszka Woźniak-Starak: coraz rzadziej zdarzają mi się nietrafione zakupy

2017-01-17  |  06:15

Gwiazda stara się panować nad swoim zamiłowaniem do kupowania. Twierdzi, że coraz rzadziej dokonuje impulsywnych zakupów, dzięki czemu w szafie ma mniej nietrafionych nabytków. Dziennikarka nie ukrywa też, że niektóre ubrania darzy wyjątkowym sentymentem i nie pozbywa się ich, nawet jeśli nie ma pomysłu, jak je nosić.

Agnieszka Woźniak-Starak nie ukrywa, że bardzo lubi zakupy odzieżowe. Na poszukiwanie ciekawych modeli chętnie wybiera się zarówno sama, jak i w towarzystwie przyjaciółek. Gwiazda TVN twierdzi jednak, że do zakupów podchodzi coraz bardziej rozsądnie, a tym samym znacznie rzadziej niż kiedyś zdarzają jej się nietrafione nabytki.

Jak już coś kupuję, rzadko mam takie puste strzały, nietrafione, które nawet, jeżeli mi się podobają, to jakoś niespecjalnie jest okazja, żeby to założyć albo coś zawsze jest nie tak – mówi Agnieszka Woźniak-Starak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarka twierdzi, że obecnie nosi wszystkie ubrania, które kupuje. W jej szafie wciąż jednak wiszą nieużywane modele – są to najczęściej ubrania, które otrzymała w prezencie i z tego powodu darzy je sentymentem, a na które nie ma jednak pomysłu. Wśród nich znajduje się piękna peleryna w stylu vintage.

Dostałam od mojej ukochanej stylistki przepiękną vintage pelerynę, na którą ona też nie miała pomysłu. Mówi tak: „Przerobiłam ją dla ciebie, bo ona jest taka twoja” – mówi Agnieszka Woźniak-Starak.

Gwiazda zachwyciła się podarunkiem, przyznając, że idealnie wpisuje się on w jej styl ubierania. Do tej pory jednak peleryna wisi w szafie, dziennikarka nie wie bowiem, z czym ją zestawić.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.