Newsy

Agnieszka Woźniak-Starak: dla mnie to był wspaniały rok i trudno go będzie powtórzyć

2016-12-22  |  06:55

Dziennikarka nie traktuje początku roku jako okazji do robienia postanowień. Twierdzi, że stale pracuje nad sobą i nowe cele wyznacza sobie przez cały rok. Stara się również nie podsumowywać minionego czasu, choć docenia pozytywne zdarzenia z tego okresu. 2016 rok ocenia jako wyjątkowo udany. 

Agnieszka Woźniak-Starak nie ulega coraz bardziej popularnej w Polsce modzie na bożonarodzeniowe wyjazdy. Twierdzi, nie wyobraża sobie spędzania świąt z dala od swoich bliskich, dlatego nigdy nie wyjeżdża w tym czasie za granicę. Boże Narodzenie jest dla niej bowiem jednym z nielicznych momentów w roku, gdy może się spotkać z całą rodziną. 

–  To jest w tych świętach wyjątkowe, więc nie zostawiam bliskich na święta – mówi gwiazda TVN agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Dziennikarce zdarzało się natomiast wyjeżdżać w święta wielkanocne. Twierdzi, że to pozostałość z dzieciństwa jako mała dziewczynka często bowiem wyjeżdżała w tym czasie z rodzicami. Najczęstszą destynacją były wówczas góry. 

– Chyba też byłam w ciepłych krajach kiedyś na Wielkanoc, ale to było dawno temu. Natomiast święta Bożego Narodzenia absolutnie w Polsce i z rodziną – mówi Agnieszka Woźniak-Starak. 

W przeciwieństwie do większości Polaków gwiazda TVN nie robi noworocznych postanowień ani podsumowań mijających dwunastu miesięcy. Twierdzi, że stara się pracować nad sobą przez cały czas, bez nagłych zrywów z okazji zbliżającego się nowego roku. Często wyznacza sobie cele, jednak niezależnie od daty w kalendarzu. 

– Chyba nie podsumowuję, raczej doceniam, bo dla mnie to był wspaniały rok i trudno go będzie powtórzyć – mówi Agnieszka Woźniak-Starak. 

W 2016 roku dziennikarka została gospodynią hitu jesiennej ramówki stacji TVN, czyli programu „Azja Express”. W sierpniu poślubiła ponadto Piotra Woźniaka-Staraka. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.