Mówi: | Agnieszka Woźniak-Starak |
Funkcja: | dziennikarka |
Agnieszka Woźniak-Starak: dla mnie to był wspaniały rok i trudno go będzie powtórzyć
Dziennikarka nie traktuje początku roku jako okazji do robienia postanowień. Twierdzi, że stale pracuje nad sobą i nowe cele wyznacza sobie przez cały rok. Stara się również nie podsumowywać minionego czasu, choć docenia pozytywne zdarzenia z tego okresu. 2016 rok ocenia jako wyjątkowo udany.
Agnieszka Woźniak-Starak nie ulega coraz bardziej popularnej w Polsce modzie na bożonarodzeniowe wyjazdy. Twierdzi, nie wyobraża sobie spędzania świąt z dala od swoich bliskich, dlatego nigdy nie wyjeżdża w tym czasie za granicę. Boże Narodzenie jest dla niej bowiem jednym z nielicznych momentów w roku, gdy może się spotkać z całą rodziną.
– To jest w tych świętach wyjątkowe, więc nie zostawiam bliskich na święta – mówi gwiazda TVN agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Dziennikarce zdarzało się natomiast wyjeżdżać w święta wielkanocne. Twierdzi, że to pozostałość z dzieciństwa – jako mała dziewczynka często bowiem wyjeżdżała w tym czasie z rodzicami. Najczęstszą destynacją były wówczas góry.
– Chyba też byłam w ciepłych krajach kiedyś na Wielkanoc, ale to było dawno temu. Natomiast święta Bożego Narodzenia absolutnie w Polsce i z rodziną – mówi Agnieszka Woźniak-Starak.
W przeciwieństwie do większości Polaków gwiazda TVN nie robi noworocznych postanowień ani podsumowań mijających dwunastu miesięcy. Twierdzi, że stara się pracować nad sobą przez cały czas, bez nagłych zrywów z okazji zbliżającego się nowego roku. Często wyznacza sobie cele, jednak niezależnie od daty w kalendarzu.
– Chyba nie podsumowuję, raczej doceniam, bo dla mnie to był wspaniały rok i trudno go będzie powtórzyć – mówi Agnieszka Woźniak-Starak.
W 2016 roku dziennikarka została gospodynią hitu jesiennej ramówki stacji TVN, czyli programu „Azja Express”. W sierpniu poślubiła ponadto Piotra Woźniaka-Staraka.
Czytaj także
- 2025-04-11: Klaudia Zioberczyk: Święta wiążą się z tym, że się kupuje masę ubrań i jedzenia. Ja w tym roku postawię na minimalizm
- 2025-04-17: Eliza Gwiazda: Teraz w koszykach ze święconką jest nawet czekolada i alkohol. Ważniejszy jest przepych niż przeżywanie tego czasu w duchu świąteczno-religijnym
- 2025-04-16: Krzysztof Skórzyński: Dla mnie Wielkanoc ma wymiar symboliczny i duchowy. Podczas przygotowań w kuchni ja jestem od wykonywania poleceń córki
- 2025-04-15: Piotr Zelt: Na Święta Wielkanocne zamierzam wyjechać na narty w Alpy. Jak mam czas, to pracuję jako instruktor narciarski
- 2024-12-19: Przed świętami Polacy wydają na ryby nawet dwa razy więcej niż w innych miesiącach. Konsumenci powinni sprawdzać, czy pochodzą one ze zrównoważonych połowów
- 2024-12-24: Alicja Węgorzewska: Święta Bożego Narodzenia nie są o Mikołajku, prezentach czy światełkach. W tym czasie trzeba wracać myślami do Betlejem
- 2024-12-13: Luna: Fajną opcją jest praca w sylwestra zamiast skupiania się na zabawie. Jeszcze nie mam planów na ten czas
- 2024-12-17: Wiktor Dyduła: W sylwestra po raz pierwszy będę pracował jako muzyk, a nie kelner
- 2024-11-14: Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić
- 2024-11-29: Joanna Kurowska: Okres świąteczny daje ludziom poczucie bezpieczeństwa i jest takim powrotem do dzieciństwa. Nie czepiam się tego, że ktoś dekoruje swój dom już w listopadzie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.