Newsy

Amerykanie nagradzają Ewę Minge. Projektantka: od lat walczę ze swoją oryginalnością na rynku polskim

2013-10-16  |  10:35

The American Academy of Hospitality Sciences, organizacja przyznająca nagrody International Star Diamond Award m.in. dla najlepszych usług ekskluzywnych, doceniła Ewę Mingę. Polka otrzyma nagrodę za tworzenie innowacyjnych i luksusowych projektów w dziedzinie fashion oraz interior & industrial design.

– Najpierw nie wierzyłam. Uznałam, że to jest jakiś dowcip lub żart – taka była pierwsza reakcja polskiej projektantki, kiedy dowiedziała się o prestiżowym wyróżnieniu. 

Na wszelki wypadek, dla potwierdzenia informacji, do organizacji do Nowego Jorku osobiście pojechał jej wspólnik. Potwierdził tę informację.

– Jest to dla mnie bardzo ważna nagroda, bo ja od lat walczyłam ze swoją oryginalnością na polskim rynku  – powiedziała Ewa Minge, która w Polsce uznawana jest za kontrowersyjną i wbudza skrajne emocje.

 – Zawsze szłam pod wiatr. Nie było mi łatwoprzyznała w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Ewa Minge, dziś znana jest na światowych rynkach mody. Ze swoimi projektami pokazywała się w Rzymie, Mediolanie, Paryżu i Moskwie. Jej praca została doceniona przez światowe gwiazdy. Rok temu w jej kreacji, podczas 60-lecia panowania królowej Elżbiety II, wystąpiła piosenkarka Cheryl Cole. Jej kreacje nosiły także Paris Hilton,  Kelly Rowland, LaToya Jackson. W Polsce w ubraniach jej projektu można było zobaczyć m.in. Jolantę Kwaśniewską.

Projektantka podkreśla, że siłę w dochodzeniu do celów, czerpała ze słów, jakie kiedyś na początku swojej kariery, usłyszała od Stefano Dominella,  prezydenta włoskiej izby mody Alta Moda Alta Roma.

–  On był takim mentorem, któremu wiele zawdzięczam. Powiedział, że nigdy nie mogę się poddać –  przyznała projektantka i dodała, że guru włoskiej mody dał jej także cenne wskazówki na przyszłość.

–  Powiedział, że nigdy nie mogę zdradzić tego, jak widzę kolory, jak je łącze, jak myślę i jak widzę sztukę. I że to, co robię jest wyjątkowe i na
pewno nie jest odtwórcze. Powiedział, że mam charakter, jaki mają wielkie mody międzynarodowe.


18 października podczas Fashion Week Poland w Łodzi Ewa Minge zaprezentuje swoją kolekcję. Tam również odbierze nagrodę z rąk prezesa The American Academy of Hospitality Sciences, Josepha Cinque. Ambasadorem organizacji jest Donald Trump. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.