Mówi: | Angelika Fajcht |
Funkcja: | modelka |
Angelika Fajcht: Dobry styl to dar. Nie każdy potrafi się ubrać stosowanie do okazji
Modelka rzadko korzysta z pomocy stylisty. Woli się ubierać sama, a najchętniej wkłada kreacje nie tylko efektowne, lecz także wygodne. Zdaniem Angeliki Fajcht dobry stylista jest w stanie pomóc każdemu. Aby dobrze się prezentować, niezbędne jest jednak także wrodzone wyczucie stylu.
W pierwszych latach kariery w show-biznesie Angelika Fajcht znana była z zamiłowania do kiczowatych, nadmiernie eksponujących ciało stylizacji. Z czasem jednak zmieniła styl ubierania na bardziej stonowany, odwołujący się do klasycznej elegancji. Jej nowy styl pochwalił nawet projektant mody Daniel Jacob Dali.
– Dobry smak to przede wszystkim połączenie klasy z dobrym stylem. Wydaje mi się, że czarne, klasyczne szpileczki, biały kombinezon lub mała czarna sukieneczka są jak najbardziej w dobrym stylu – mówi Angelika Fajcht agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Takie klasyczne, ponadczasowe zestawy modelka wkłada przede wszystkim na duże gale. Twierdzi, że rzadko korzysta z pomocy stylisty – najczęściej sama wybiera stroje, kierując się m.in. wygodą. Lubi bowiem wkładać ubrania, w których nie tylko świetnie wygląda, lecz także czuje się komfortowo.
– Czasami oczywiście ma się lepszy dzień, czasami gorszy, więc nie zawsze ubierze się tak, że wszystko doskonale pasuje – mówi Angelika Fajcht.
Modelka twierdzi, że zdarza jej się w ostatniej niemal chwili zmienić koncepcję stroju lub fryzury. Przed jedną z ostatnich imprez, w których uczestniczyła, planowała się pokazać w prostych, rozpuszczonych włosach, tuż przed wyjściem zdecydowała się jednak związać je w wysoki kucyk. Gwiazda jest szczególnie zadowolona ze swojego wyglądu podczas majowej gali zamknięcia festiwalu w Cannes.
– Myślę, że w Cannes nie zdarzyła mi się wpadka modowa. Wydaje mi się, że nie odstawałam specjalnie od towarzystwa, bo były to suknie oczywiście eleganckie, więc wydaje mi się, że wyszłam z opresji – mówi Angelika Fajcht.
Gwiazda pokazała się wówczas w dwóch kreacjach: krótkiej, odsłaniającej nogi, dziewczęcej sukience w kolorze białym oraz długiej, niezwykle eleganckiej kreacji w mocnym żółtym kolorze. Zdaniem modelki, aby dobrze się prezentować, niezbędne jest wrodzone wyczucie stylu, dobry stylista jest jednak w stanie pomóc każdemu.
– Trzeba mieć pewien dar, aczkolwiek podejrzewam, że wystarczy dobry stylista i każdego można ubrać. Nie trzeba tutaj żadnej filozofii, ale nie każdy potrafi ubrać się stosownie na każdą imprezę. Jest dużo ludzi, którzy niestety mają stroje, jakie mają, i nie każdy potrafi się ubrać stosownie do okazji – mówi Angelika Fajcht.
Czytaj także
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-10-31: Medycyna stylu życia zyskuje na znaczeniu. Może zapobiegać przewlekłym chorobom serca i nowotworom
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
- 2024-05-29: Tomasz Ciachorowski: Publiczna służba zdrowia wymaga reform. Kiedy chciałem zapisać się do gastrologa, to okazało się, że na wizytę muszę czekać pół roku
- 2024-05-21: Tomasz Ciachorowski: Po czterdziestce nasze ciało nie jest już tak sprawne jak wcześniej. Imają się go różne choroby, dolegliwości i łatwiej o infekcje
- 2024-04-03: Monika Richardson: Nowy kolor włosów to nowa energia. Dzisiaj jestem ruda, ale jutro może wrócę do fioletowych
- 2024-02-14: Monika Richardson: Styl zarządzania własnym biznesem to skomplikowana sprawa. Mój styl jest partnerski – nie na kumpelę, ale i nie na złą babę czy żmiję
- 2024-01-04: Radosław Liszewski: Nie mam nałogów, z którymi muszę walczyć. Moje jedyne postanowienie noworoczne jest więc takie, że jeszcze bardziej wezmę się za siebie, żeby lepiej wyglądać
- 2024-01-11: Kobiety zwykle jeżdżą bezpieczniej niż mężczyźni i rzadziej powodują wypadki. Stereotypy dotyczące ich stylu jazdy wciąż jednak są żywe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.