Newsy

Anna Lucińska: Jako kobieta kierowca jestem bardzo dobra. Wszyscy mężczyźni to mówią

2017-05-29  |  06:50

Zdarza mi się powiedzie, że jedzie baba za kierownicą – twierdzi aktorka. Na ogół nie zgadza się jednak to, że kobiety są gorszymi kierowcami niż mężczyźni. Uważa też, że ona sama bardzo sprawnie prowadzi samochód.

Anna Lucińska twierdzi, że uwielbia jazdę samochodem, dostarcza jej ona bowiem wielu emocji. Zaznacza, że najbardziej lubi prowadzić samochody z manualną skrzynią biegów, pozwala ona bowiem w pełni poczuć moc silnika. Swojej motoryzacyjnej pasji aktorka szczególnie mocno oddawała się podczas czteroletniego pobytu w Los Angeles.

Miałam okazję pojeździć różnymi samochodami. Wypożyczałam je od znajomych, z takich specjalnych miejsc. Nie chciałam kupować swojego, bo chciałam zmieniać – mówi Anna Lucińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda TVP uważa się za dobrego kierowcę. Twierdzi, że śmieszą ją stereotypy mówiące, że prowadzenie samochodu powinno być wyłączną domeną mężczyzn. Zapewnia, że jej te obiegowe opinie absolutnie nie dotyczą.

Jako kobieta kierowca jestem bardzo dobra i to mówią wszyscy mężczyźni, którzy ze mną jeżdżą. Natomiast ja, niestety, często jadąc za kimś mówię, że pewnie baba za kierownicą, więc ja to sama mówię – mówi Anna Lucińska.

Aktorka chętnie bierze udział w eventach związanych z motoryzacją. Ostatnio była gościem imprezy z okazji premiery nowego modelu Range Rovera Velar.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.