Newsy

Bizuu na sezon wiosna/lato 2015 proponuje florystyczne sukienki i po raz pierwszy projektuje stroje kąpielowe

2014-10-29  |  11:55
Mówi:Zuzanna Wachowiak, Blanka Jordan, projektantki Bizuu

Tomasz Jacyków, stylista

Weronika Książkiewicz, aktorka

  • MP4
  • Kolekcja wiosna/lato 2015 marki Bizuu, czyli sióstr Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak to zwiewne sukienki we florystycznych printach, paskach, w ulubionych pastelowych kolorach projektantek. Duet po raz pierwszy zaprezentował linię strojów kąpielowych.

    –  Cały czas jesteśmy kobiece, ale w tej kolekcji odkrywamy nowe kroje, podkreślamy inne elementy kobiecej sylwetki, w tym biodra. Trochę nawiązujemy do lat 70., czyli szerokie spodnie, dużo printów na różnych materiałach. Pozostajemy jednak wierne pastelom – powiedziała po pokazie agencji Informacyjnej Newseria Lifestyle Blanka Jordan.

    Zaprezentowane stroje kąpielowe w kwiatowych wzorach miały za zadanie dopełnić nową kolekcję i wyróżnić ją spośród innych. Zachwyciły m.in. Weronikę Książkiewicz, która od wielu lat jest stałą klientką projektantek.

    Są tak piękne, że tylko na ekskluzywne jachty. Oczarowały mnie. Już nie mogę doczekać się lata – mówiła aktorka po pokazie.

    Tomasz Jacyków, również obecny na pokazie pozytywnie ocenił nową kolekcję Bizuu.

    Dziewczęta mają swój styl, rozwijają się. Są wierne pewnej wizji kobiety.W czasie kobietonów, kobiet nonszalanckich, kobiet dandysów, uwielbiam oglądać kobiety w krynolinach, w różach - powiedział.

    Nie wszystkie ubrania Bizuu trafią do sprzedaży. Niektóre są przeznaczone tylko dla gwiazd. Tomasz Jacyków nie widzi w tym jednak niczego złego.

    Tak funkcjonują duże domy mody i dużo projektantów. Do produkcji wchodzi nie więcej niż 30 proc. kolekcji. Cała reszta to budowanie image marki, czyli te prototypy, sample, wzory pokazowe – tłumaczy stylista.

    Pokaz odbył się w warszawskim studio Pret. Zgromadził tłumy gwiazd. Kolekcję oglądali m.in. Dominika Kulczyk, Katarzyna Zielińska, Agnieszka Szulim, Katarzyna Sokołowska, Natalia Siwiec, Aleksandra Kisio, blogerki Jessica Mercedes, Maffashion, Madademian Girl, projektanci Viola Piekut, duet Paprocki i Brzozowski, a także Paulina Sykut-Jeżyna, Anna Piszczałka, Edyta Pazura.

    Uwielbiamy gwiazdy.To już jest coś więcej niż znajomości, to już są przyjaźnie. Bardzo im dziękujemy, że przyszły i że nas wspierały  – mówiła Zuzanna Wachowiak.

    Marka Bizuu działa na polskim rynku od 2010 roku, jednak duże warszawskie pokazy organizuje od 2013 r. Siostry Blankę Jordan i Zuzannę Wachowiak, które pochodzą z Poznania, spopularyzowały gwiazdy. Do grona stały klientek należą m.in. Grażyna Kulczyk, Alicja Resich-Modlińska, Agnieszka Szulim, Katarzyna Zielińska.

    Współgospodarzem tegorocznego pokazu była marka Renault Twingo, z którą siostry od niedawna współpracują.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Teatr

    Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

    Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

    Media

    Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

    Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

    Firma

    Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

    Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.