Newsy

Blue Cafe: Dominika poda rękę J.Lo

2013-12-31  |  07:50
Mówi:Paweł Rurak-Sokal i Dominika Gawęda
Funkcja:zespół Blue Cafe
  • MP4
  • Tegoroczny sylwester z Polsatem odbędzie się w Gdyni na Skwerze Kościuszki. Podczas imprezy wystąpią między innymi: Maryla Rodowicz, Krzysztof Krawczyk, Piersi, Budka Suflera, Maciej Maleńczuk, Golec uOrkestra, Stachursky, Sylwia Grzeszczak, Enej, Pectus, Loka, Urszula i LemON. Dużą niespodziankę planuje zespół Blue Cafe.

    Przede wszystkim będzie „Lambada”, ale naprawdę w nowej wersji, której nie znacie, bardzo odważnej. Myślę, że tutaj Dominika poda rękę J.Lo mówi założyciel zespołu Blue Cafe Paweł Rurak-Sokal w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle

    To już trochę zdradziłeś, ale nie szkodzi, zapraszamy do oglądania. Muzycznie będzie się działo. Będzie odważnie, seksownie i przygotowujemy wielkie show z okazji 15-lecia zespołu dodaje Dominika Gawęda. 

    Zespół, stworzony przez skrzypka i kompozytora Pawła Rurak-Sokala, istnieje od 1998 roku. Dominika Gawęda jest drugą, po Tatianie Okupnik, wokalistką Blue Cafe. Muzycy na swoim koncie mają 6 płyt oraz najbardziej prestiżowe nagrody przemysłu fonograficznego Fryderyka w kategorii „Nowa Twarz Roku”, kilkukrotnie zdobyli także SuperJedynkę, a ich płyty zawsze osiągają status złotych lub platynowych. 

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.