Newsy

Dawid Kwiatkowski zaprojektuje kolejne kolekcje ubrań

2014-01-10  |  10:00
Linia ubrań Dawida Kwiatkowskiego, zatytułowana jak jego debiutancki krążek #9893, okazała się bardzo dużym sukcesem. Wokalista zapowiada następne kolekcje. Jednocześnie zarzeka się, że nie jest i nie chce być nazywany projektantem.

Dawid Kwiatkowski ma za sobą bardzo udany rok. Pracowity 18-latek nie tylko wydał debiutancką płytę, zagrał dziesiątki koncertów i zorganizował kilkanaście spotkań z fanami, lecz także zaprojektował autorską linię ubrań. Kolekcja została nazwana za albumem  #9893, a tajemnicze cyfry są po prostu kodem do telefonu wokalisty.

Organizując różne spotkania z fanami, zobaczyłem, że zarówno dużo dziewczyn, jak i chłopców ma na sobie różne koszulki, własnoręcznie zrobione, z napisem „Kwiat”, albo jakieś tam motywy z mojej płyty lub z działalności ogólnie mówi Dawid Kwiatkowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. Domyślałem się, że te koszulki po którymś praniu się zmyją. A widziałem, jak bardzo cieszą. Dlatego postanowiliśmy wydać po prostu lepsze jakościowo rzeczy, które mają fajny look, które swoim krojem wtapiają się w to, co jest teraz na topie.

Pierwsza kolekcja Dawida Kwiatkowskiego powstała we współpracy z poznańskimi grafikami Piotrem Frątczakiem i Filipem Wendlandem. Bluzy, koszulki oraz akcesoria z hasłami „Haters Make Me Famous” czy „Jest Moc” sprzedają się błyskawicznie. Sam wokalista jest niezwykle zaskoczony powodzeniem tej działalności. 

Nie jestem projektantem i nie jestem blogerem modowym - podkreśla jednak Dawid Kwiatkowski. Nie jestem kimś, kto zaraz otworzy swój butik. Planuję jednak następne kolekcje właśnie związane z tymi motywami jak na przykład nazwy singla. 
  
Płyta Dawida Kwiatkowskiego #9893 została wydana 19 listopada ubiegłego roku i wkrótce zadebiutowała na pierwszym miejscu zestawienia Oficjalnej Listy Sprzedaży Związku Producentów Audio Video. Największym hitem krążka okazał się utwór „Biegnijmy”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.