Newsy

Dawid Kwiatkowski zaprojektuje kolejne kolekcje ubrań

2014-01-10  |  10:00
Linia ubrań Dawida Kwiatkowskiego, zatytułowana jak jego debiutancki krążek #9893, okazała się bardzo dużym sukcesem. Wokalista zapowiada następne kolekcje. Jednocześnie zarzeka się, że nie jest i nie chce być nazywany projektantem.

Dawid Kwiatkowski ma za sobą bardzo udany rok. Pracowity 18-latek nie tylko wydał debiutancką płytę, zagrał dziesiątki koncertów i zorganizował kilkanaście spotkań z fanami, lecz także zaprojektował autorską linię ubrań. Kolekcja została nazwana za albumem  #9893, a tajemnicze cyfry są po prostu kodem do telefonu wokalisty.

Organizując różne spotkania z fanami, zobaczyłem, że zarówno dużo dziewczyn, jak i chłopców ma na sobie różne koszulki, własnoręcznie zrobione, z napisem „Kwiat”, albo jakieś tam motywy z mojej płyty lub z działalności ogólnie mówi Dawid Kwiatkowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. Domyślałem się, że te koszulki po którymś praniu się zmyją. A widziałem, jak bardzo cieszą. Dlatego postanowiliśmy wydać po prostu lepsze jakościowo rzeczy, które mają fajny look, które swoim krojem wtapiają się w to, co jest teraz na topie.

Pierwsza kolekcja Dawida Kwiatkowskiego powstała we współpracy z poznańskimi grafikami Piotrem Frątczakiem i Filipem Wendlandem. Bluzy, koszulki oraz akcesoria z hasłami „Haters Make Me Famous” czy „Jest Moc” sprzedają się błyskawicznie. Sam wokalista jest niezwykle zaskoczony powodzeniem tej działalności. 

Nie jestem projektantem i nie jestem blogerem modowym - podkreśla jednak Dawid Kwiatkowski. Nie jestem kimś, kto zaraz otworzy swój butik. Planuję jednak następne kolekcje właśnie związane z tymi motywami jak na przykład nazwy singla. 
  
Płyta Dawida Kwiatkowskiego #9893 została wydana 19 listopada ubiegłego roku i wkrótce zadebiutowała na pierwszym miejscu zestawienia Oficjalnej Listy Sprzedaży Związku Producentów Audio Video. Największym hitem krążka okazał się utwór „Biegnijmy”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.