Newsy

Dawid Kwiatkowski planuje długofalową współpracę z siecią handlową Saturn

2014-09-12  |  06:55

Wokalista zaprojektował etui na smartfony dla sklepów Saturn i myśli już o kolejnych projektach. Jak przyznaje, wynika to z potrzeby rysowania i kreowania, którą wcześniej realizował, projektując kolekcje ubrań.

Premiera etui autorstwa Dawida Kwiatkowskiego planowana jest na 6 października, ale jest już ono dostępne w przedsprzedaży. To nakładka na smartfona z garfiką „I’m a selfie killer”. Wokalista przyznaje, że projektując, nie kierował się moda, ale potrzebami swoimi i swoich rówieśników.

Mam 18 lat, też jestem gimbazą, więc lubię to, co lubią nastolatkowie. I napis „I’m a selfie killer” jest na czasie. Każdy chyba się uważa za takiego w tych czasach, dlatego że każdy sobie gdzieś tam pstryka codziennie selfie. To jest pierwsza rzecz z takiego must have, jeśli chodzi o zestaw fanowski. Następna odsłona będzie grubsza, będzie to większa rzecz – zapowiada Dawid Kwiatkowski w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wokalista nie chce zdradzać szczegółów, przyznaje jednak, że nowy projekt także będzie dotyczył elektroniki. Tym razem będzie on przeznaczony także dla ludzi starszych, którym pomoże w pracy. Premiera planowana jest na późną jesień.

Kolor mam już opatentowany, jest to mój kolor, stworzony przeze mnie. Nikt inny nie będzie mógł go mieć, taki jestem egoistyczny – mówi Dawid Kwiatkowski.

Wokalista twierdzi, że współpraca z siecią Saturn wynika z jego potrzeby projektowania i rysowania.

Bardzo się cieszę ze współpracy, dlatego że miałem okazję wcześniej projektować ciuchy dla mojej firmy 9893 Brand. Już powoli skończyliśmy, bo wiadomo, że 9893 to była nazwa pierwszej płyty, drugiej, ale trzecia już tak się nazywać nie będzie, więc 9893 Brand  powoli gdzieś wygasa. Brakowało mi tego rysowania, projektowania – przyznaje Dawid Kwiatkowski.

Artysta zaprojektował bluzy, koszulki oraz akcesoria z hasłami „Haters make me famous” czy „Jest moc”. Kolekcja powstała przy współpracy z poznańskimi grafikami Piotrem Frątczakiem i Filipem Wendlandem. Ubrania sprzedały się błyskawicznie.

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.