Newsy

Dawid Kwiatkowski planuje długofalową współpracę z siecią handlową Saturn

2014-09-12  |  06:55

Wokalista zaprojektował etui na smartfony dla sklepów Saturn i myśli już o kolejnych projektach. Jak przyznaje, wynika to z potrzeby rysowania i kreowania, którą wcześniej realizował, projektując kolekcje ubrań.

Premiera etui autorstwa Dawida Kwiatkowskiego planowana jest na 6 października, ale jest już ono dostępne w przedsprzedaży. To nakładka na smartfona z garfiką „I’m a selfie killer”. Wokalista przyznaje, że projektując, nie kierował się moda, ale potrzebami swoimi i swoich rówieśników.

Mam 18 lat, też jestem gimbazą, więc lubię to, co lubią nastolatkowie. I napis „I’m a selfie killer” jest na czasie. Każdy chyba się uważa za takiego w tych czasach, dlatego że każdy sobie gdzieś tam pstryka codziennie selfie. To jest pierwsza rzecz z takiego must have, jeśli chodzi o zestaw fanowski. Następna odsłona będzie grubsza, będzie to większa rzecz – zapowiada Dawid Kwiatkowski w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wokalista nie chce zdradzać szczegółów, przyznaje jednak, że nowy projekt także będzie dotyczył elektroniki. Tym razem będzie on przeznaczony także dla ludzi starszych, którym pomoże w pracy. Premiera planowana jest na późną jesień.

Kolor mam już opatentowany, jest to mój kolor, stworzony przeze mnie. Nikt inny nie będzie mógł go mieć, taki jestem egoistyczny – mówi Dawid Kwiatkowski.

Wokalista twierdzi, że współpraca z siecią Saturn wynika z jego potrzeby projektowania i rysowania.

Bardzo się cieszę ze współpracy, dlatego że miałem okazję wcześniej projektować ciuchy dla mojej firmy 9893 Brand. Już powoli skończyliśmy, bo wiadomo, że 9893 to była nazwa pierwszej płyty, drugiej, ale trzecia już tak się nazywać nie będzie, więc 9893 Brand  powoli gdzieś wygasa. Brakowało mi tego rysowania, projektowania – przyznaje Dawid Kwiatkowski.

Artysta zaprojektował bluzy, koszulki oraz akcesoria z hasłami „Haters make me famous” czy „Jest moc”. Kolekcja powstała przy współpracy z poznańskimi grafikami Piotrem Frątczakiem i Filipem Wendlandem. Ubrania sprzedały się błyskawicznie.

 

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.