Newsy

Doda: strój mężczyzny nie jest ważny. Wolę oglądać go nago

2013-10-04  |  11:50
 – Każdego faceta można ubrać jak się chce  uważa Doda. Wokalistka, w typowym dla siebie bezpośrednim stylu, powiedziała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle jaki jest jej stosunek do tego, co mężczyźni noszą na sobie.

 – Szczerze mówiąc to jeżeli nie śmierdzi i nie ma jakichś dramatycznych zapocek na ciele, to w ogóle mnie to nie interesuje, jak on jest ubrany – przyznaje Doda.

To nie strój dla wokalistki jest najważniejszy.

 – Bardziej mnie interesuje, jak wygląda jak jest rozebrany. Styl, w jakim się ubiera nie jest dla mnie żadną cechą, którą bym sobie rozpisała w folderze, kogo pragnę – podkreśla.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.