Newsy

Dominika Grosicka: wreszcie jadę odpocząć. Na ten urlop czekałam od roku

2018-05-15  |  06:18

Była modelka wraz z mężem wybrała się na wakacje do Turcji, którą oboje darzą wielkim sentymentem. Zamierza tam odpocząć, planuje nawet ograniczenie treningów. Twierdzi też, że obecnie nie poświęca już na aktywność fizyczną każdego dnia w tygodniu.

Dominika Grosicka zdobywa coraz większą popularność w show biznesie. Jej profil na Instagramie obserwuje już ponad 110 tys. internautów, jedno z czołowych pism fitnessowych umieściło jej zdjęcie na okładce, a media uważają ją za jedną z najpiękniejszych polskich WAG's. Uwagę zwraca przede wszystkim nienaganna sylwetka, którą była modelka zawdzięcza regularnym treningom .

– Jeżeli czas pozwala, to trzy treningi lubię mieć zrobione, aczkolwiek to jest już naturalnie, to nie jest jakieś po trupach, codziennie. Jak mam czas to robię ten trening, a teraz jadę odpocząć – mówi Dominika Grosicka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Podkreśla, że wywiązała się z bieżących obowiązków zawodowych należała do nich m.in. praca przy kampanii promocyjnej popularnego portalu fitmessowego, którego została ambasadorką. Może więc pozwolić sobie na oczekiwany od roku wakacyjny wyjazd. Wraz z mężem wypoczywać będzie w Turcji, a więc w kraju, z którym łączą ją miłe wspomnienia.

– Lubimy Turcję, mamy sentyment, mieszkaliśmy tam, mąż tam grał, więc bardzo chętnie tam wracamy – mówi Dominika Grosicka.

Urlop to dla gwiazdy czas odpoczynku nie tylko od treningów, ale i wyszukanych stylizacji. Latem stawia przede wszystkim na wygodę, choć jej zdaniem nie oznacza to całkowitej rezygnacji z efektownego looku. Żona Kamila Grosickiego uważa bowiem, że tegoroczna moda letnia stanowi połączenie wygody z pięknem i klasą.

– Latem lubię postawić na fajną, zwiewną sukienkę. Myślę, że w tym roku bardziej kolorową, bo trendy pokazują, że jednak w tym roku kolory będą fajne – mówi Dominika Grosicka.

Tegoroczne trendy w modzie wakacyjnej Dominika Grosicka poznawała podczas Sugarfree Fashion Show w warszawskim klubie The View. Podczas imprezy zaprezentowana została wspólna kolekcja tych dwóch marek, której ambasadorką została Natalia Siwiec.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.