Newsy

Dominika Ostałowska: nie jestem rozrzutna, choć powinnam bardziej oszczędzać

2017-11-30  |  06:33

Pieniądze zarabia się po to, aby je wydawać mówi aktorka. Należy robić to jednak rozsądnie, nie trwoniąc finansów bez potrzeby. Jej samej największą przyjemność sprawia kupowanie podarunków jej bliskim. Gwiazda przyznaje, że choć nie uważa się za osobę rozrzutną, nie może się też zaliczyć do ludzi przesadnie oszczędnych.

Dominika Ostałowska stara się zachowywać rozsądne podejście do finansów. Gwiazda nie uważa się za osobę rozrzutną, choć przyznaje, że lubi wydawać pieniądze. Cieszy ją kupowanie nowych rzeczy dla samej siebie, znacznie większą przyjemność aktorka czerpie jednak z możliwości obdarowania swoich bliskich.

Wtedy te pieniądze dają mi najwięcej radości, bo wiem, że dzięki nim mogę zobaczyć uśmiech na twarzy bliskich mi osób mówi Dominika Ostałowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zdaniem aktorki pieniądze zarabia się po to, aby móc je wydawać. Same w sobie nie wydają się jej fascynujące, wartość ma dopiero to, co dzięki nim można przeżyć. Gwiazda ma na myśli przede wszystkim doświadczenia i emocje, a nie przedmioty materialne.

Nie chodzi tylko o kupowanie rzeczy, ale o podróżowanie, kupowanie sprzętu, który sprawia, że możemy realizować swoje pasje mówi Dominika Ostałowska.

Gwiazda nie uważa się za osobę rozrzutną, uważa bowiem, że do pieniędzy należy mieć szacunek. Dobrze jest doceniać możliwość pracowania i zarabiania na utrzymanie i życiowe przyjemności, nie powinno się jednak bezsensownie trwonić pieniędzy. Aktorka przyznaje jednak, że mogłaby wydawać nieco mniej.

– Powinnam się raczej postarać być bardziej oszczędną, niż rozwijać się w tym drugim kierunku, natomiast staram się nie robić rzeczy bezsensownych mówi Dominika Ostałowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.