Mówi: | Aneta Glam-Kurp |
Funkcja: | uczestniczka programu „Żony Miami” |
Aneta Glam-Kurp: Caroline Derpienski poniża normalnych ludzi. Nie trzeba mieć męża miliardera i drogiego auta, żeby być wartościową osobą
Uczestniczka programu „Żony Miami” nie ukrywa, że jest już zmęczona osobą Caroline Derpienski, która od jakiegoś czasu stara się być jej wierną kopią. Jej zdaniem influencerka nieudolnie, aż do granic śmieszności ją naśladuje. Przeprowadziła się na Florydę, też chce mieć bogatego męża, luksusowe samochody i markowe ubrania. A gdy nie udaje się jej tego wszystkiego zdobyć, to tworzy fikcyjną rzeczywistość tylko po to, by zrobić karierę w mediach społecznościowych i wzbudzić w innych zazdrość. Aneta Glam-Kurp uważa, że influencerka straciła zdrowy rozsądek w pogoni za stylem życia, który zobaczyła w popularnym programie, i zapomniała, że dobra materialne nie są gwarancją szczęścia.
Zdaniem Anety Glam-Kurp Caroline Derpienski nieprzypadkowo znalazła się w Miami. Z jej obserwacji wynika bowiem, że jest ona żądna sławy i luksusów, dlatego też na Florydę bez wątpienia przywiodła ją chęć polepszenia warunków życia i znalezienia bogatego partnera.
– Ona pojawiła się tutaj zaraz po programie „Żony Miami”. Ten program był niesamowicie popularny i Miami stało się bardzo popularne w Polsce. Wszystkie dziewczyny zaczęły więc marzyć, żeby przyjechać do Miami i mieć takie życie jak Aneta Glam. Więc ona pewnie też spakowała jedną walizkę, przyjechała do Miami i pomyślała sobie: O, jeśli Aneta tak może, to ja też mogę. I to się od tego zaczęło. Zaczęła mnie dosłownie próbować kopiować ze wszystkim – mówi agencji Newseria Lifestyle Aneta Glam-Kurp.
Uczestniczka programu „Żony Miami” uważa, że jest dla Caroline Derpienski ogromną inspiracją. Influencerka naśladuje ją nie tylko w kwestii wyglądu, sposobu ubierania się i stylu życia, ale również używając podobnych sformułowań czy zwrotów usłyszanych w programie.
– Ta dziewczyna dostała obsesji, ona chyba oglądała te odcinki „Żony Miami” 100 razy i próbuje kopiować w swoim życiu to, co ja robię. Tylko że to jest bardzo trudne do osiągnięcia. Ja nawet słyszałam, że ona mówi te same frazy, które były w programie, takie na przykład jak: „O, teraz wsiadam do samochodu, który jest pod kolor mojego ubrania, ubieram sobie buty, mam nadzieję, że Jack przyjedzie samochodem pod kolor moich butów”. Przecież to wszystko było w programie, co było pomysłem, nawiasem mówiąc, reżysera, nie moim. No i to jej tak utkwiło w głowie, że ona cały czas to powtarza – mówi.
Aneta Glam-Kurp uważa jednak, że nie tędy droga, a influencerka w pogoni za swoimi marzeniami i wyobrażeniami mocno się pogubiła. Jej zdaniem praktycznie nie ma też żadnych szans, by powtórzyć jej sukces.
– Tutaj jest bardzo trudno się wybić i zrobić pieniądze, bo tu nie ma biznesów, to jest raczej miasto na wakacje. Jedyny sposób na wybicie się to poznanie prawdziwego miliardera, którego sobie wymyśliła, no bo tak Aneta Glam ma, więc ja też muszę udawać, że mam takiego miliardera. I nawet podobne imię wymyśliła, bo ja mam miliardera George’a, to ona sobie wymyśliła miliardera Jacka. To jest przecież jakaś chora obsesja – podkreśla.
Uczestniczka reality show jest przekonana, że pomiędzy nimi jest przepaść i mimo usilnych starań influencerka nigdy jej nie dorówna pod żadnym względem.
– W wieku 22 lat ona nie wygląda nawet w połowie tak dobrze jak ja w wieku 50 lat. Ja mam wysportowane ciało i jędrną skórę, a ona musi nakładać 10 kilo makijażu, żeby wyglądać podobnie jak ja. Moja misja polega właśnie na tym, żeby pokazać młodym dziewczynom, jak zostać piękną, młodą i zdrową do mojego wieku i później, ponieważ ja za 10 lat będę tak samo wyglądać. Niech sobie mnie nazywają babcią, okej, ale jestem przykładem tego, jak w naszych czasach powinna wyglądać babcia – mówi.
Aneta Glam-Kurp krytykuje też Caroline Derpienski za to, że największą wartością w jej życiu stała się chęć bycia sławną i bogatą. Wszystko przelicza na pieniądze i wszystkich, którzy ich nie mają, traktuje z góry.
– Ona bardzo poniża Polaków, normalnych ludzi, bo przecież kobiety w Polsce są szczęśliwe, mają dzieci, zajmują się domem i wcale nie trzeba być miliarderem, jeździć drogim samochodem czy mieć markowej torebki, żeby być wartościową osobą. Są miliony wartościowych kobiet, które po prostu zajmują się mężem, dziećmi, gotowaniem i mają życie pełne prawdziwych walorów. I to są prawdziwe wartości, a nie jakaś głupia torebka. Nie można oceniać osoby po przedmiocie, to nie są prawdziwe wartości. A szczególnie że ta pani ma same fałszywe torebki, są to podróbki – dodaje.
Czytaj także
- 2024-08-06: Justyna Szyc-Nagłowska: Mam odłożone pieniądze na czarną godzinę. Teraz muszę też myśleć o emeryturze i zabezpieczyć sobie moje życie
- 2024-01-29: Aneta Glam-Kurp: Liczę na to, że Krzysztof Stanowski zdecyduje się na zdemaskowanie Caroline Derpienski. Bardzo by mi to pomogło, bo ona oszukuje ludzi i nie daje mi spokoju
- 2024-01-02: Aneta Glam-Kurp: Nie chciałam się przywitać z Natalią Janoszek, bo słyszałam, że oszukała całą Polskę, a ja nie toleruję kłamstwa. W dżungli spojrzałam na nią z innej perspektywy
- 2024-01-18: Aneta Glam-Kurp: Jestem muzą i inspiracją George’a. Bardzo dużo rozmawiamy o różnych wynalazkach, ja również daję mu jakieś ciekawe pomysły
- 2024-01-11: Aneta Glam-Kurp: Zawsze czułam się królową przetrwania w Miami. W nowym programie też doskonale radzę sobie z różnymi dramami
- 2023-12-22: Aneta Glam-Kurp: Tym razem święta i sylwestra spędzimy w Miami. W domu zawsze mamy szampana na 800 osób
- 2023-11-03: Aneta Glam-Kurp: Caroline Derpienski jest bardzo złym przykładem dla nastolatek. Pokazuje, że wyznacznikiem wartości kobiety jest torebka – w jej przypadku podróbka
- 2023-11-07: Aneta Glam-Kurp: Nie boję się Caroline Derpienski. Mam armię adwokatów i jeśli ktoś spróbuje ze mną zadrzeć, to jest skończony
- 2023-12-12: Aneta Glam-Kurp: Nawet dziewczyna wychowana w nędznych warunkach na wsi może spełnić swoje marzenia. Można zacząć od niczego, a później mieć bajkowe życie jak ja
- 2023-11-29: Aneta Glam-Kurp: Na wielu osobach bardzo się zawiodłam i w tej chwili nie mam żadnych przyjaciół. Moim stylem życia przyciągałam tylko interesownych ludzi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.