Newsy

Ewa Chodakowska i Joanna Krupa stworzyły autorskie zestawy do makijażu. Zrobiłyśmy to, żeby kobiety czuły się piękne i pewne siebie

2018-10-29  |  06:12

Zrobiłyśmy to z Ewą, żeby kobiety czuły się piękne i pewne siebie – mówi Joanna Krupa. Gwiazdy wybrały ulubione kolory, które same chętnie noszą na co dzień i zaprojektowały linię pomadek i konturówek do ust Kiss Kit. W limitowanej edycji dostępne są zarówno zestawy do makijażu dziennego, jak i wieczorowego.

Ewa Chodakowska mocny makijaż preferuje wyłącznie na wielkie wyjścia, na co dzień unika natomiast stosowania kosmetyków kolorowych.

– Jeżeli pojawia się jakkolwiek makijaż w mojej przestrzeni, to jest on po to, żeby podkreślić urodę, a nie żeby ją zamalowywać – mówi trenerka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda prowadzi bardzo sportowy tryb życia, znaczną część dnia spędza na sali treningowej. Jej zdaniem tego rodzaju aktywność wyklucza nakładanie makijażu, nawet lekkiego. Jeżeli w ogóle sięga więc po kosmetyki kolorowe, to zdecydowanie wybiera szminki podkreślające kształt i kolor ust.

– Od razu wyglądam na pomalowaną, usta grają pierwsze skrzypce – mówi Ewa Chodakowska.

Joanna Krupa również lubi akcentować usta. Nie kieruje się sezonowymi trendami, lubi naturalne kolory, zwłaszcza odcienie typu nude. Na wieczorne wyjścia stawia na mocniejsze barwy, np. czerwień czy burgund. Jej ulubione kolory znalazły się w zestawach Kiss Kit, które zaprojektowała dla marki Douglas.

– W ciągu dnia dałam takie coś, w czym na co dzień chodzę, a wieczorem chciałam dodać trochę wow, odważnego, że dodam koloru trochę, bardziej burgundy – mówi modelka.

Kiss Kit to limitowana edycja dostępnych w sieci perfumerii Douglas zestawów pomadek i konturówek do ust w kolorach wybranych przez Ewę Chodakowską i Joannę Krupę. Dostępne są barwy przeznaczone do lekkiego makijażu codziennego, jak i mocniejsze odcienie na wieczór. Jurorka programu „Top Model” twierdzi, że wszystkie pomadki zawierają składniki pielęgnacyjne, nie wysuszają więc ust, w dodatku nadają im piękny połysk.

– Zrobiliśmy to z Ewą, żeby kobiety się czuły pewne siebie, żeby wiedziały, że są piękne, jak idą na miasto czy na spotkanie, jakiś event, że się czują pięknie – mówi Joanna Krupa.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.