Newsy

Ewa Mielnicka zaprojektowała kolekcję butów. Nie wyklucza, że zajmie się projektowaniem mody

2015-10-23  |  07:05

Miss Polski 2014 ma własną linię butów Nessi by Mielnicka. Nie wyklucza, że w przyszłości zajmie się projektowaniem na większą skalę, ponieważ w ten sposób może pokazać swoją osobowość i kreatywność. Ewa Mielnicka przebywa obecnie w Japonii, gdzie przygotowuje się do konkursu Miss International.

Ewa Mielnicka nawiązała współpracę z polską marką obuwniczą Nessi. W ramach współpracy zaprojektowała linię butów Nessi by Ewa Mielnicka, w której znalazły się bardzo kobiece modele pantofli i sandałów na wysokim obcasie. Miss Polski 2014 chciała, by stworzone przez nią buty były nie tylko piękne, lecz także wygodne. Ona sama wybierając obuwie, kieruje się przede wszystkim tym, z czego zostały zrobione.

Często w samochodzie wożę 3–4 pary butów, bym mogła dostosować je do aktualnej okoliczności. Gdyby buty nie były wygodne, nie były wykonane z dobrych materiałów, to myślę, że trudno byłoby mi spędzić tak pracowite dni w podróży. Komfort jest bardzo ważny dla każdej kobiety, a w szpilach musimy zadbać o to jeszcze bardziej – ­mówi Ewa Mielnicka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Miss Polski twierdzi, że w roli projektantki czuła się doskonale. Tworzenie własnej kolekcji butów, choć trudne, to przyniosło jej wiele satysfakcji i radości. Mielnicka nie wyklucza też, że w przyszłości zajmie się projektowaniem na szerszą skalę – podkreśla, że bardziej widzi siebie w biznesie niż w show-biznesie. W tej pracy mogłaby ponadto pokazać swoją kreatywność i osobowość.

– Mam nadzieję, że z firmą Nessi uda nam się zrobić milion fajnych rzeczy. Kto wie, może następne będą torebki, to marzenie niejednej dziewczyny. Ja już jedno spełniłam, zobaczymy, co dalej. Widzę się bardziej w biznesie niż show-biznesie, dlatego pracuję mocno nad tym, aby udoskonalać siebie, swoją pracę i pomysły – mówi Ewa Mielnicka.

Praca przy projektowaniu butów nie pochłonęła jednak Ewy Mielnickiej całkowicie. Cały czas intensywnie przygotowuje się także do udziału w konkursie Miss International 2015, który odbędzie się w listopadzie w Japonii. Konkurs ten od kilkudziesięciu lat cieszy się ogromną popularnością. W tym roku organizatorzy spodziewają się 90 uczestniczek z całego świata.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.