Newsy

Ewelina z „Warsaw Shore” schudła już 9 kg. Zdradza swój przepis na sukces

2014-06-27  |  07:10
Mówi:Ewelina Kubiak
Funkcja:uczestniczka programu „Warsaw Shore”
  • MP4
  • Ewelina Kubiak jest jedną z bardziej kontrowersyjnych uczestniczek programu „Warsaw Shore”. Pod wpływem wielu negatywnych komentarzy na temat swojego wyglądu oraz nadanego przez internautów przezwiska „Ewędlina”, Kubiak postanowiła drastycznie schudnąć. Zmieniła dietę i zaczęła ćwiczyć. Dzięki temu zrzuciła 9 kg w dwa miesiące i nie zamierza na tym poprzestać. 

    Na tę chwilę schudłam 9 kg, ale chcę jeszcze schudnąć 5 albo 6 kg – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewelina Kubiak z „Warsaw Shore”. 

    Taką wagę Kubiak uzyskała dzięki odpowiedniej diecie białkowej, która była przygotowana tak, by współgrała z zestawem ćwiczeń na siłowni.

    Na początku zawsze wchodziłam w trakcie rozgrzewkę na bieżnię, na 15 minut, później ogólne ćwiczenia siłowe i na koniec aeroby – tłumaczy Kubiak.

    Ewelina Kubiak występuje w programie „Warsaw Shore”, emitowanym przez telewizję MTV. Program ma charakter reality-show. Polska edycja jest emitowana od zeszłego roku i doczekała się emisji m.in w Danii, Szwecji i Niemczech.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nowe technologie

    Gwiazdy

    Tomasz Tylicki: Moje psy raz mieszkają u mnie, raz u moich rodziców. Tak sobie po prostu wędrują i jest im dobrze

    Prezenter podkreśla, że szczególne miejsce w jego sercu zajmują dwa pupile: Lola i Kiko, ale teraz więcej czasu psiaki spędzają u jego rodziców, bo liczne obowiązki rodzinne i zawodowe nie pozwalają mu na to, by poświęcił im tyle uwagi, ile potrzebują. Tomasz Tylicki zapewnia jednak, że gdy synek trochę podrośnie, a on zrealizuje pewien życiowy plan, to w przyszłości znajdzie sposób na to, aby czworonogi były z nimi na stałe.

    Handel

    Lekarze apelują o uregulowanie rynku saszetek z nikotyną. Na ich szkodliwe działanie narażona jest głównie młodzież

    Saszetki z nikotyną są dostępne na rynku od kilku lat, ale nadal nie ma żadnych unijnych ani krajowych regulacji dotyczących ich oznakowania, reklamy czy sprzedaży. To powoduje, że tzw. pouches są bardzo łatwo dostępne, bez większych problemów można je kupić nawet przez internet, co przekłada się na ich rosnącą popularność, także wśród dzieci i młodzieży. Eksperci apelują o pilne uregulowanie tego rynku.