Newsy

Ewelina z „Warsaw Shore” schudła już 9 kg. Zdradza swój przepis na sukces

2014-06-27  |  07:10
Mówi:Ewelina Kubiak
Funkcja:uczestniczka programu „Warsaw Shore”
  • MP4
  • Ewelina Kubiak jest jedną z bardziej kontrowersyjnych uczestniczek programu „Warsaw Shore”. Pod wpływem wielu negatywnych komentarzy na temat swojego wyglądu oraz nadanego przez internautów przezwiska „Ewędlina”, Kubiak postanowiła drastycznie schudnąć. Zmieniła dietę i zaczęła ćwiczyć. Dzięki temu zrzuciła 9 kg w dwa miesiące i nie zamierza na tym poprzestać. 

    Na tę chwilę schudłam 9 kg, ale chcę jeszcze schudnąć 5 albo 6 kg – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewelina Kubiak z „Warsaw Shore”. 

    Taką wagę Kubiak uzyskała dzięki odpowiedniej diecie białkowej, która była przygotowana tak, by współgrała z zestawem ćwiczeń na siłowni.

    Na początku zawsze wchodziłam w trakcie rozgrzewkę na bieżnię, na 15 minut, później ogólne ćwiczenia siłowe i na koniec aeroby – tłumaczy Kubiak.

    Ewelina Kubiak występuje w programie „Warsaw Shore”, emitowanym przez telewizję MTV. Program ma charakter reality-show. Polska edycja jest emitowana od zeszłego roku i doczekała się emisji m.in w Danii, Szwecji i Niemczech.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

    Konsument

    Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

    Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

    Żywienie

    Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

    Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.