Newsy

Gardias, Cegielska i Wendzikowska podekscytowane pracą w nowych kanałach stacji TVN

2015-04-17  |  11:40
Mówi:Dorota Gardias, prezenterka telewizyjna

Agnieszka Cegielska, prezenterka pogody

Anna Wendzikowska, dziennikarka, aktorka

  • MP4
  • W czwartek ruszyły dwa nowe kanały telewizyjne: TVN Meteo Active i TVN Fabuła. W pierwszym prowadzącymi codziennego programu „na żywo” zostały m.in. Dorota Gardias i Agnieszka Cegielska, zaś w drugim m.in. Anna Wendzikowska. Gwiazdy są podekscytowane nową pracą i liczą, że kanały zdobędą sympatię widzów oraz pozwolą im rozwinąć kariery.

    Dorota Gardias, Agnieszka Cegielska, Marta Kuligowska oraz Maciej Dolega  codziennie od 10.30 do 12:00 będą prowadzić na żywo program „Studio Active”, w którym głównym tematem rozmów z zaproszonymi gośćmi będzie zdrowy tryb życia.

    Nasze życie to ciągły pęd, dużo stresów, a sport jest lekarstwem na wiele bolączek: tych które są w głowie i tych, które są w ciele. Chcemy dotrzeć do każdego. Polacy naprawdę zaczęli się ruszać, chcą zdrowo żyć, ćwiczyć, ale często nie wiedzą jak zacząć. Nie chcą sobie zrobić krzywdy, nie wiedzą czy mogą, często nie mają motywacji, więc my im to wszystko damy na talerzu – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Dorota Gardias.

    Gwiazda nie ukrywa, że mimo doświadczenia w prowadzeniu programów „na żywo”, ma tremę bo wie, że powierzono jej odpowiedzialną rolę i nie chce zawieść.

    Agnieszka Cegielska również jest podekscytowana nowym wyzwaniem.

    Chodzi o to aby na zdrowie patrzeć całościowo,  żeby zatrzymać się w tym pędzącym, zapracowanym XXI wieku, który z jednej strony daje nam dużo dobrodziejstw elektronicznych, a z drugiej serwuje żywność modyfikowaną genetycznie, dużo chemii w produktach. Cieszę się, że będzimy propagować z jednej strony zdrowy tryb życia, a z drugiej aktywność fizyczną – mówi.

    Pogodynka od lat jest zwolenniczką zdrowego trybu życia, szczególnie filozofii zen i medycyny Wschodu, uprawia też jogę. W nowym kanale będzie chciała popularyzować tę tematykę.

    Każda z nas będzie propagować te tematy, które danej osobie są bliskie. Każda z prowadzących „Studio Active” uprawia inne dyscypliny. Marta Kuligowska uwielbia biegać. Dorota uwielbia tańczyć, zagląda na siłownie. Będziemy ze sobą kompatybilne redakcyjnie – tłumaczy.

    Oprócz codziennego studia „na żywo” w programie kanału TVN Meteo Active znajdzie się 11 autorskich programów m.in. „Lady Fit”, „Rozmowy w Biegu”, „Teraz kuchnia”,  „M jak mężczyzna”. Wśród prowadzących znalazły się m.in. mistrzyni świata w karate Anna Lewandowska i mistrzyni świata w fitnessie sylwetkowym Natalia Gacka.

    Drugi z nowych kanałów stacji, TVN Fabuła, promuje Anna Wendzikowska.

    Na razie będziemy korzystać z materiałów, które robię dla „Dzień Dobry TVN”, czyli będziemy montować trochę z archiwalnych materiałów, trochę z materiałów na bieżąco np. o premierach filmowych albo  o  filmach, które pojawiają się na antenie TVN Fabuła – relacjonuje dziennikarka.

    Zdradza także, że z nowym kanałem ma związane szersze plany zawodowe.

    Przyszłościowo myślimy o większym, zupełnie innym formacie związanym z filmem, ale takim, który dałby mi szansę na robienie czegoś trochę innego. To wszystko jest jeszcze w sferze planów, bo trzeba ten kanał trochę poczuć, trochę dookreślić, zdobyć widzów. To jest proces – tłumaczy Anna Wendzikowska.

    W nowym kanale będzie można zobaczyć znane produkcje stacji TVN, popularne filmy zagraniczne. Oprócz Anny Wendzikowskiej w TVN Fabuła autorskie programy będą mieli Olivier Janiak, Kinga Burzyńska i Andrzej Sołtysik.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Handel

    Firma

    Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

    Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

    Media

    Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

    Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.