Newsy

Halina Mlynkova: Nigdy nie powiem publicznie, co myślę o byłym mężu

2013-12-17  |  09:15
Półtora roku po rozwodzie piosenkarka Halina Mlynkova ujawnia, że przez wzgląd na syna, nigdy nie powie publicznie, co naprawdę myśli o byłym mężu Łukaszu Nowickim. – Utarło się, że  to ja odeszłam, to już niech tak zostanie – mówi wokalistka.

Halina Mlynkova i Łukasz Nowicki rozwiedli się 25 maja 2012 r. po dziewięciu latach małżeństwa. Do tej pory żadne z nich nie zdradziło, jaka była przyczyna rozstania. Para zapewniała w wywiadach, że rozstała się w zgodzie i nadal będzie utrzymywać dobre relacje, bo mają dziewięcioletniego syna Piotra. Piosenkarka w talk show „Zrozumieć kobietę” Krzysztofa Ibisza mówiła o byłym mężu: „to jest mój przyjaciel”. Łukasz Nowicki po ponad roku od rozwodu pojawił się z kwiatami na premierze spektaklu „Edith i Marlene", w którym występowała Mlynkova.

Piosenkarka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle powiedziała jednak, że szczerze o byłym mężu może sobie jedynie pomyśleć. Nigdy publicznie nie powie jednak na niego złego słowa. Chce w ten sposób chronić syna, który jest dla niej najważniejszy w życiu. 

On jest bardzo szczęśliwym chłopcem. Nie mogę sobie pozwolić na to, żeby cokolwiek mówić złego o jego ojcu i nie zamierzam. To, co mam w sercu to jest jedna rzecz, a to, co przekazuję mojemu synowi i światu to jest druga rzecz mówi wokalistka

Halina Mlynkova przyznała także:

Utarło się,  że to ja odeszłam, to już niech tak zostanie.

Mlynkova 29 października wydała płytę pt.: "Po drugiej stronie lustra", na której wiele utworów dotyczy zdrady. Wokalistka w jednym z wywiadów zastrzegła jednak, żeby nie łączyć tego z jej osobistymi doświadczeniami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.