Newsy

Izabela Trojanowska: Jeżeli decyduję się na ramoneskę i torebkę ze skóry, to mogę też mieć jedno prawdziwe futro

2017-11-07  |  06:48

Aktorka podkreśla, że w szafie każdej stylowej kobiety nie powinno zabraknąć kilku istotnych elementów garderoby, które pasują niemal na każdą okazję – wystarczy tylko odpowiednio je ze sobą skomponować. W jej garderobie oprócz klasycznych sukni czy kostiumów są także ubrania z najnowszych kolekcji znanych polskich projektantów – wśród nich skórzana ramoneska i futro. Jeśli chodzi o kolorystykę, to przeważa czerń.

Izabela Trojanowska podkreśla, że piękno i seksapil nie mają ograniczeń wiekowych. Aktorka najczęściej stawia na klasykę w eleganckim wydaniu. Nie rezygnuje także z futer.

Nie jestem za tym, żeby mieć w szafie pięć futer i męczyć zwierzęta, ale jeżeli decyduję się na ramoneskę ze skóry i torebkę ze skóry, to mogę mieć jedno prawdziwe futro – mówi agencji Newseria Lifestyle Izabela Trojanowska, aktorka, wokalistka.

Izabela Trojanowska przyznaje, że lubi się bawić modą oraz zestawiać ze sobą różne stroje i dodatki, nawet takie, które pozornie zupełnie do siebie nie pasują. Choć lubi eksperymentować z kolorami, to jednak w jej szafie przeważa czerń.

Czerń jest królową kolorów, nie ma co mówić – wyszczupla i zawsze podkreśla urodę, dodaje klasy, to elegancki kolor – mówi Izabela Trojanowska.

Aktorka w zeszłym tygodniu pojawiła się na pokazie kolekcji „Magia futra” stworzonej przez Dorotę Goldpoint.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.