Newsy

Jessica Mercedes Kirschner: Nie jestem zakupoholiczką. Traktuję to jako moją pracę

2017-01-12  |  06:55

Blogerka lubi zakupy, ale nie uważa się za osobę uzależnioną od wizyt w sklepach. Traktuje to jako istotny element swojej pracy. Najchętniej kupuje ubrania na początku sezonu, gdy w sklepach można znaleźć najciekawsze modele. 

Jessica Mercedes Kirschner nie ukrywa, że często robi zakupy odzieżowe i bardzo to lubi. Twierdzi, że kupowanie ubrań to istotna część jej pracy jako blogerki modowej.

– Czy jestem zakupoholiczką? Może nie, ale bardzo często chodzę na zakupy, bardzo lubię, to też jest moja praca w pewien sposób, bo tworzę różne stylizacje, sesje zdjęciowe na bloga, więc bardzo lubię zakupy – mówi Jessica Mercedes Kirschner agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

 Na blogu Jemerced pokazuje różne stylizacje, przygotowuje sesje zdjęciowe, musi więc stale bywać w sklepach odzieżowych.

Jest tak, że czasami robię bardzo szybko zakupy, jeśli nie sprawiają mi frajdy – mówi Jessica Mercedes. 

Blogerka chętnie kupuje ubrania podczas sezonowych wyprzedaży. Nie przeszkadza jej nawet tłum ludzi w sklepach i długie kolejki do kas. Ulubioną porą na odzieżowe zakupy jest dla niej jednak początek sezonu. Wtedy jej zdaniem można dostać najciekawsze modele.

Lubię zakupy na początku sezonu, czyli kiedy pod koniec sierpnia, na początku września wchodzą kolekcje jesienno-zimowe i tak samo z kolekcją letnią. Lubię jak ona szybko wchodzi, np. w marcu, w kwietniu – mówi Jessica Mercedes Kirschner.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.