Newsy

Jeszcze w lutym premiera teledysku Honoraty Skarbek. Podczas jego kręcenia nabawiła się kontuzji

2015-02-09  |  06:45

Na tę premierę fani Honoraty Skarbek czekają z duża niecierpliwością, tym bardziej że artystka od tygodnia na portalach społecznościowych publikuje wymowne zdjęcia z planu teledysku. Klip powstał do piosenki „Damy radę”, która zapowiada trzeci album piosenkarki. Płyta ukaże się w pierwszej połowie tego roku.

Piosenkę i teledysk będą mogli państwo usłyszeć i zobaczyć jeszcze w lutym, tak że serdecznie zapraszam. Na planie bardzo dużo się działo, włamywałam się w nocy do nocnego klubu, rozbijałam butelki szampana i było jeszcze dużo innych, fajnych rzeczy – mówi Honorata Skarbek w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Piosenkarka zdradza, że praca na planie teledysku była długa i wyczerpująca, a ona tak wczuła się w swoją rolę, że skończyło się kontuzją.

Mam chore kolano już od kilku lat i kiedy zrobię jakiś szybki ruch, to ono przeskakuje i już nie jest wesoło – mówi Skarbek.

Wokalistka tłumaczy, że teledysk ma być utrzymany w klimacie klubowym, neonowym, a jednocześnie z nutą grozy i nocnego szaleństwa. Reżyser postanowił wykorzystać w klipie  materiały fluorescencyjne.

Oczywiście marzyłam o tym, żeby pod koniec stycznia wylecieć po raz kolejny za granicę i tam nagrać teledysk. Ale doszłam do wniosku, że co możemy po raz trzeci pokazać w ciepłych krajach? Więc tym razem Polska i zaprzyjaźniony klub „Hula Kula” w Warszawie. Postawiłam na zupełnie inne aspekty wizualne i mam nadzieję, że również przypadną do gustu – tłumaczy Honorata Skarbek.

Artystka ma na swoim koncie dwa albumy: „Honey” (2011) i „Million” (2013). Jest laureatką nagrody internautów na festiwalu TOPtrendy 2011 w Sopocie oraz nagrody VIVA Comet 2012 za debiut roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.