Newsy

Joanna Horodyńska: intensywnie pracuję nad tym, aby zostać matką

2017-03-13  |  06:55

Bycie matką to według stylistki jeden z wyznaczników kobiecości. Ma nadzieję, że sama doświadczy macierzyństwa, i zapewnia, że intensywnie stara się o dziecko. Horodyńska nie wyklucza adopcji, jeśli nie uda jej się zajść w ciążę.

Joanna Horodyńska uważa, że kobiecość to przede wszystkim bycie sobą i nie udawanie kogoś innego. Jej zdaniem to także odrobina psychicznej nagości, a więc odwagi i braku wstydu w wyrażaniu swoich poglądów, emocji, i stylu bycia, również poprzez strój.

Kobiecość to bycie sobą i że się nie wstydzimy tego, co chcemy powiedzieć, i tego, co chcemy pokazać, nie wstydzimy się być sobą. Bo wydaje mi się, że bardzo często zapominamy o tym, jakie jesteśmy – mówi stylistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gospodyni programu „Gwiazdy na dywaniku” uważa ponadto, że jednym z wyznaczników kobiecości jest zdolność dawania życia i macierzyństwo. Sama jak dotąd nie doświadczyła bycia matką, liczy jednak, że w przyszłości się to zmieni.

– Głęboko i mocno, intensywnie i gorąco nad tym pracuję, natomiast nie doświadczyłam tego i pracuję nad tym – mówi Joanna Horodyńska.

Gwiazda tak bardzo chce zostać matką, że nie wyklucza także adopcji.

– Są takie myśli, jeśli nie będę mogła mieć naturalnie swojego dziecka przyznaje Joanna Horodyńska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.