Newsy

Joanna Jabłczyńska często zabiera do pracy swojego psa Mecenasa. Uczestniczy także w jej treningach biegowych

2015-02-26  |  06:50

Joannie Jabłczyńskiej szczeniak towarzyszy zarówno w pracy w kancelarii, jak i podczas treningów sportowych. Lubi też wyjeżdżać z nim poza Warszawę. Aktorka twierdzi, że Mecenas jest dla niej niezastąpionym źródłem radości oraz motywacją do codziennej porcji ruchu. 

Joanna Jabłczyńska od pół roku jest właścicielką szczeniaka rasy jack russell terrier. Pies o imieniu Mecenas spędza z nią bardzo dużo czasu, także w kancelarii prawnej, której aktorka jest współwłaścicielką. Jabłczyńska przyznaje, że pies jest uroczy i każdego dnia potrafi ją rozweselić.

– Jest dla mnie nie tylko motywatorem, lecz także oazą spokoju. Kiedy się denerwuję, on chyba wyczuwa te emocje, siada mi na kolanach i kiedy go pogłaszczę, już się lepiej czuję. Wymusza też na mnie zachowania, których bym normalnie nie robiła, czyli np. wyjście z nim na spacer. Gdyby nie on, pewnie siedziałabym nad aktami kolejną godzinę w ciszy i nie wychodziła na zewnątrz, a on wyciąga mnie na spacer i to jest świetne, bo przewietrzę sobie głowę i dzięki temu dużo szybciej później pracuję mówi Joanna Jabłczyńska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Psy rasy jack russell terrier to zwierzęta z natury aktywne i wymagające dużo ruchu. Aktorka twierdzi, że specjalnie wybrała szczeniaka tej rasy, sama bowiem potrzebuje dużej codziennej dawki ruchu i aktywności fizycznej. Pies chętnie towarzyszy jej w treningach, głównie w bieganiu.

– On jest takim ADHD-owcem i lata z jednego punktu do drugiego. Mówię, dobra, idziemy na trening i będziesz tego żałował. I rzeczywiście, kiedy idziemy na trening, to on po pewnym czasie prosi o litość, a potem grzecznie śpi, więc mam spokój. Ale jest to taka rasa, która rzeczywiście wymaga ruchu. Na szczęście jest to też taki pies, który uwielbia podróżować, więc biegaliśmy już razem w Trójmieście, Lubawce, Krakowie i Zakopanem mówi Joanna Jabłczyńska.

Gwiazda serialu „Na Wspólnej” chętnie chwali się swoim pupilem i zamieszcza jego zdjęcia na Instagramie oraz Facebooku.

 

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.