Newsy

Joanna Majstrak spędzi święta ze swoim chłopakiem w Nowym Jorku

2013-12-23  |  08:10
Joanna Majstrak po raz pierwszy Święta Bożego Narodzenia i Sylwestra spędzi z dala od domu. Gwiazda w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle zdradziła, że leci do Nowego Jorku tylko ze swoim chłopakiem.

Joanna Majstrak, którą widzowie znają m.in. z „M jak Miłość” i „Klanu” nie jest fanką przedświątecznych przygotowań i polskiej tradycji. Dlatego aktorka w tym roku święta Bożego Narodzenia i Sylwestra spędzi po amerykańsku, czyli w Nowym Jorku. 

 Postanowiliśmy być z daleka od wszystkiego. Odłączyć się od zgiełku świątecznego, od pierogów, karpi, tych wszystkich potraw. –  tłumaczy swoją decyzję Joanna Majstrak i dodaje –  Konkretnych planów nie mamy, ale mamy grupę fajnych znajomych, przyjaciół, z którymi zapewne spędzimy ten czas bardzo fajnie i wesoło, zwłaszcza Sylwestra. Liczę na bardzo dobrą zabawę.

Nie tylko Joanna Majstrak woli w ten sposób spędzać świąteczny czas. Na święta z Polski ucieka z reguły Doda, która otwarcie przyznaje, że nie cierpi Bożego Narodzenia. Ewa Kasprzyk rok temu na święta poleciała do Tajlandii, a Michał Piróg do Izraela. Od kilku lat w tym czasie z Polski wyjeżdża także Kinga Rusin.

 

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.