Mówi: | Joanna Przetakiewicz |
Funkcja: | właścicielka marki La Mania |
Joanna Przetakiewicz o Ewie Chodakowskiej: dzięki niej kobiety uczą się dbać o zdrowie
Krytycy Chodakowskiej zarzucają jej stworzenie kultu wokół własnej osoby oraz zbytnie gwiazdorstwo. Z aż tak krytyczną oceną nie zgadza się Joanna Przetakiewicz, właścicielka marki La Mania.
– Dzięki swojej aktywności Ewa dociera do tysięcy kobiet w Polsce. Wiele z nich, dzięki niej zmobilizowało się do ćwiczeń, uwierzyło w siebie. Uważam ten cel za słuszny, dlatego byłabym bardzo ostrożna z surową krytyką jej działań. Każdy może popełnić jakieś błędy, które media natychmiast podchwycą, ale to jeszcze nie powód, aby negować wszystkie osiągnięcia Ewy – komentuje Przetakiewicz.
Projektantka zauważa podobieństwo niektórych celów działalności swojej i Ewy Chodakowskiej .
– Ja namawiam kobiety do dbania o swój wygląd i styl. Działania Ewy uczą kobiety dbać o zdrowie i sylwetkę. Obie te kwestie sprawiają, że kobiety mają więcej wiary w siebie i czują się atrakcyjniejsze. Choć działamy w zupełnie innych branżach i trafiamy do innych odbiorców, to niektóre cele mamy wspólne – dodaje Joanna Przetakiewicz.
Ewa Chodakowska, we wrześniu tego roku, wspólnie z Joanną Przetakiewicz zorganizowała akcję wsparcia poszkodowanej w wypadku fizjoterapeutki Beaty Jałochy. Popularna instruktorka wystąpiła także na pokazie kolekcji La Manii na sezon wiosna-lato 2014.
Czytaj także
- 2024-08-29: Ewa Wachowicz: Mieszkam na co dzień w Krakowie albo pod Babią Górą. Na nagrania do programu „Halo tu Polsat” będę musiała przyjechać dzień wcześniej
- 2024-10-21: Ewa Wachowicz: W listopadzie chciałabym wyjechać na pustynię Atakama w Chile i zdobyć kolejny szczyt. Planuję wejść na sześciotysięcznik
- 2024-08-21: Ewa Wachowicz: Nigdy nie pomijam śniadania. Stosuję okno żywieniowe, więc czasem jem je bardzo późno
- 2024-06-07: Joanna Przetakiewicz: Jestem za otwarciem sklepów w niedzielę. To duże ułatwienie dla pracujących matek
- 2024-08-08: Joanna Przetakiewicz: Klienci nie odchodzą od fast fashion i co roku rynek wielkich sieciówek bardzo rośnie. Niestety cierpi na tym nasza planeta
- 2024-04-25: Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
- 2024-04-16: Joanna Jędrzejczyk: Gosia Rozenek-Majdan jest tytanem pracy. Konsekwentnie realizuje swoje cele, pokonując wszelkie słabości
- 2024-05-09: Joanna Jędrzejczyk: Chciałabym przejechać Rajd Dakar. Po zakończeniu kariery sportowej szukam czegoś, co da mi adrenalinę
- 2024-02-21: Joanna Trzepiecińska i Tomasz Dedek znowu małżeństwem. Aktorzy grają parę w spektaklu „Jak Zabłocki na mydle”
- 2024-04-12: Tomasz Dedek: My aktorzy jesteśmy trochę próżni i dzięki temu zawodowi chcemy być znani. Kiepsko, jeśli nikt nas nie poznaje na ulicy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.