Newsy

Joanna Przetakiewicz o Ewie Chodakowskiej: dzięki niej kobiety uczą się dbać o zdrowie

2013-12-10  |  09:30
Ewa Chodakowska, najsłynniejsza polska trenerka, dzięki swoim książkom i płytom z ćwiczeniami osiągnęła ogromny sukces. Tygodnik „Wprost” umieścił ją na 9. miejscu listy 50 najbardziej wpływowych Polaków, doceniając jej wkład w zmianę trybu życia kobiet. Jednak w ostatnim czasie Chodakowska została poddana ostrej krytyce ze strony niektórych mediów.

Krytycy Chodakowskiej zarzucają jej stworzenie kultu wokół własnej osoby oraz zbytnie gwiazdorstwo. Z aż tak krytyczną oceną nie zgadza się Joanna Przetakiewicz, właścicielka marki La Mania. 

– Dzięki swojej aktywności Ewa dociera do tysięcy kobiet w Polsce. Wiele z nich, dzięki niej zmobilizowało się do ćwiczeń, uwierzyło w siebie. Uważam ten cel za słuszny, dlatego byłabym bardzo ostrożna z surową krytyką jej działań. Każdy może popełnić jakieś błędy, które media natychmiast podchwycą, ale to jeszcze nie powód, aby negować wszystkie osiągnięcia Ewy  – komentuje Przetakiewicz. 

Projektantka zauważa podobieństwo niektórych celów działalności swojej i Ewy Chodakowskiej . 

Ja namawiam kobiety do dbania o swój wygląd i styl. Działania Ewy uczą kobiety dbać o zdrowie i sylwetkę. Obie te kwestie sprawiają, że kobiety mają więcej wiary w siebie i czują się atrakcyjniejsze. Choć działamy w zupełnie innych branżach i trafiamy do innych odbiorców, to niektóre cele mamy wspólne – dodaje Joanna Przetakiewicz. 

Ewa Chodakowska, we wrześniu tego roku, wspólnie z Joanną Przetakiewicz zorganizowała akcję wsparcia poszkodowanej w wypadku fizjoterapeutki Beaty Jałochy. Popularna instruktorka wystąpiła także na pokazie kolekcji La Manii na sezon wiosna-lato 2014.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.