Newsy

Joanna Przetakiewicz o Ewie Chodakowskiej: dzięki niej kobiety uczą się dbać o zdrowie

2013-12-10  |  09:30
Ewa Chodakowska, najsłynniejsza polska trenerka, dzięki swoim książkom i płytom z ćwiczeniami osiągnęła ogromny sukces. Tygodnik „Wprost” umieścił ją na 9. miejscu listy 50 najbardziej wpływowych Polaków, doceniając jej wkład w zmianę trybu życia kobiet. Jednak w ostatnim czasie Chodakowska została poddana ostrej krytyce ze strony niektórych mediów.

Krytycy Chodakowskiej zarzucają jej stworzenie kultu wokół własnej osoby oraz zbytnie gwiazdorstwo. Z aż tak krytyczną oceną nie zgadza się Joanna Przetakiewicz, właścicielka marki La Mania. 

– Dzięki swojej aktywności Ewa dociera do tysięcy kobiet w Polsce. Wiele z nich, dzięki niej zmobilizowało się do ćwiczeń, uwierzyło w siebie. Uważam ten cel za słuszny, dlatego byłabym bardzo ostrożna z surową krytyką jej działań. Każdy może popełnić jakieś błędy, które media natychmiast podchwycą, ale to jeszcze nie powód, aby negować wszystkie osiągnięcia Ewy  – komentuje Przetakiewicz. 

Projektantka zauważa podobieństwo niektórych celów działalności swojej i Ewy Chodakowskiej . 

Ja namawiam kobiety do dbania o swój wygląd i styl. Działania Ewy uczą kobiety dbać o zdrowie i sylwetkę. Obie te kwestie sprawiają, że kobiety mają więcej wiary w siebie i czują się atrakcyjniejsze. Choć działamy w zupełnie innych branżach i trafiamy do innych odbiorców, to niektóre cele mamy wspólne – dodaje Joanna Przetakiewicz. 

Ewa Chodakowska, we wrześniu tego roku, wspólnie z Joanną Przetakiewicz zorganizowała akcję wsparcia poszkodowanej w wypadku fizjoterapeutki Beaty Jałochy. Popularna instruktorka wystąpiła także na pokazie kolekcji La Manii na sezon wiosna-lato 2014.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.