Newsy

Karina Kunkiewicz: Od dłuższego czasu staram się nie kupować ubrań w czarnym kolorze. Wydaje mi się wtedy, że wyglądam, jakbym ciągle miała na sobie tę samą rzecz

2017-11-20  |  06:41

Aktorka postanowiła walczyć z rutyną w swojej szafie i stanowczo zmienić kolorystykę ubrań. Do tej pory w jej garderobie królowała czerń – uniwersalna, szlachetna i optycznie wyszczuplająca. Teraz dziennikarka chce ją nieco przełamać ubraniami w weselszych barwach. Jak przyznaje, wyjątkowo dobrze czuje się w zieleni.

Zdaniem Kariny Kunkiewicz modne i atrakcyjne ubranie jest tylko miłym dodatkiem. Najważniejsze jest wyczucie gustu. Nie trzeba mieć na sobie drogich rzeczy, by wyglądać stylowo i elegancko. Prezenterka zdradza, że kiedy wybiera dla siebie ubrania, nie kieruje się wskazówkami stylistów, lecz intuicją i wygodą. Nie bez znaczenia jest jednak kolorystyka.

– Od dłuższego czasu staram się nie kupować rzeczy czarnych, bo wydaje mi się, że potem i tak wyglądam, jakbym ciągle miała na sobie tą samą rzecz, ale mi się nie udaje i walczę z tym – mówi agencji Newseria Karina Kunkiewicz, aktorka, prezenterka telewizyjna.

W stylizacjach dziennych prezenterka preferuje wygodne, standardowe zestawienia z dżinsami w roli głównej. Z kolei na wielkie wyjście zawsze stara się przygotować własną interpretację bieżących trendów.

– Na co dzień to jest jeansowa historia grana z koszulą, ale na wyjścia można poszaleć, lubię sobie poszaleć, bo kiedy jak nie właśnie na pokazach mody, na eventach, wtedy rozwijam skrzydła. Dzisiaj mam na sobie ciemną zieleń od Doroty Goldpoint, wymyśliłyśmy taką prostą sukienkę – mówi Karina Kunkiewicz.

Prezenterka chętnie wybiera ubrania z pracowni polskich projektantów. Ceni między innymi Dorotę Goldpoint.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.