Newsy

Karolina Ferenstein-Kraśko: Jestem niezdecydowana. Na zakupach bardzo przydatny jest mąż

2016-12-16  |  06:45

Karolina Ferenstein-Kraśko twierdzi, że jak każda matka myśli przede wszystkim o dzieciach, a nie o sobie. Dlatego do sylwestrowej imprezy przygotowana jest jej córka, ona sama nie ma natomiast jeszcze odpowiedniej kreacji. Ma jednak noworoczne postanowienia, uważa bowiem, że wyznaczanie sobie celów jest bardzo ważne. 

Koniec grudnia to dla większości Polaków czas robienia noworocznych postanowień. Zazwyczaj plany te dotyczą zadbania o zdrowie i sylwetkę, zerwania z nałogami i zmian w życiu zawodowym. Karolina Ferenstein-Kraśko noworoczne postanowienia uważa za bardzo istotne. Jest jednak zdania, że cele warto wyznaczać sobie przez cały rok, nie tylko tuż przed sylwestrem.

– Co jakiś czas obieram sobie jakiś punkt, do którego dążę, można to nazwać postanowieniem noworocznym, i konsekwentnie staram się dojść do celu, a później następne – mówi gwiazda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Ostatnia noc 2016 roku już za niecałe trzy tygodnie, gwiazda nie jest jednak jeszcze przygotowana do sylwestrowej imprezy. Jak dotąd kupiła sukienkę wyłącznie dla swojej córeczki, niespełna rocznej Laury. Dla siebie natomiast nie wybrała dotąd odpowiedniej kreacji.

 Jak się ma trójkę dzieci, to najpierw zawsze myśli się o nich, a później o sobie. I w tym przypadku jest też dokładnie tak – mówi.

Karolina Ferenstein-Kraśko lubi zakupy i chętnie wybiera się do sklepów razem z całą rodziną. Twierdzi, że podobnie jak znaczna część kobiet, jest niezdecydowana i trudno jej podjąć szybką decyzję odnośnie zakupu. Jej zdaniem mąż bywa w takich sytuacjach bardzo pomocny.

– Należę jak wiele kobiet do raczej takich niezdecydowanych. Mąż na pewno przy takich zakupach jest bardzo przydatny, bo panowie są konkretni i konkretnie mówi: to tak, to nie. A ja zawsze bardzo długo się zastanawiam – mówi Karolina Ferenstein-Kraśko.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.