Newsy

Katarzyna Cichopek: Widziałam kobiety od stóp do głów ubrane w najdroższe marki. Wyglądały tandetnie

2016-01-18  |  06:55

Katarzyna Cichopek nie lubi stylizacji opartych wyłącznie na ubraniach luksusowych marek. Widywała tak ubrane kobiety i uznała to za tandetne. Aktorka jest zwolenniczką łączenia marek premium i sieciówek. Uważa też, że w kreowaniu wizerunku poprzez strój najważniejsze jest bycie wiernym samemu sobie.

Styl ubierania Katarzyny Cichopek ulegał zmianom przez kilka lat jej kariery zawodowej. Obecnie, zwłaszcza na czerwony dywan, aktorka coraz chętniej wybiera kobiece fasony, nie boi się też mocnych kolorów. Na co dzień ubiera się jednak klasycznie i wybiera stonowane kolory  w codziennej modzie ceni przede wszystkim wygodę i sportową elegancję. Unika też przepychu, twierdząc, że bogate kreacje nadają się wyłącznie na imprezy, które prowadzi.

– Na co dzień można mnie spotkać w dżinsach, w wygodnym sportowym obuwiu, w dużych, oversize’owych swetrach, to jest mój ulubiony styl mówi Katarzyna Cichopek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka chętnie pokazuje się w kreacjach od znanych projektantów, zwłaszcza podczas publicznych imprez. Nie ma jednak oporów przed kupowaniem ubrań także w popularnych sieciówkach.

– U mnie w szafie można spotkać miks różnych marek. Z jednej strony są to marki ekskluzywne, z drugiej strony sieciówki – mówi Katarzyna Cichopek.

Katarzyna Cichopek nie jest zwolenniczką ubierania się wyłącznie w ubrania marek z segmentu premium. Jej zdaniem to nie metka czyni z nas kobiety z klasą, wręcz przeciwnie może nawet zaszkodzić.

– W Paryżu widziałam dziewczyny, które od góry do dołu były ubrane w najdroższe z możliwych metek świata i wyglądały po prostu tandetnie – mówi Katarzyna Cichopek.

Aktorka uważa, że w dobieraniu stroju należy się kierować wyłącznie wiernością sobie, a nie trendami czy metkami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Zdrowie

Jan Kliment i Lenka Klimentová: Po tym, jak niespodziewanie zmarł nasz przyjaciel, zrobiliśmy serię badań kontrolnych. Trzeba się badać, zanim choroba daje o sobie znać

Tancerze mają świadomość, że nawet groźna choroba przez długi czas może nie dawać żadnych objawów, dlatego też, by wykryć każdą nieprawidłowość już na wczesnym etapie, warto przeprowadzać regularne badania kontrolne. Jakiś czas temu Lenka i Jan Kliment bardzo boleśnie przeżyli nagłą śmierć swojego przyjaciela i jak zaznaczają, ta tragedia dała im wiele do myślenia. Od tego czasu diametralnie zmienili swoje podejście do profilaktyki.