Newsy

Katarzyna Cichopek: denerwuje mnie, kiedy ktoś pisze o moim braku umiejętności

2014-07-11  |  07:20
Katarzyna Cichopek jest zbulwersowana doniesieniami plotkarskich portali, które informują o tym, że nie spełniła oczekiwań producentów programu „Twoja twarz brzmi znajomo” i nie przeszła castingu ze względu na brak odpowiednich umiejętności. Aktorka podkreśla, że są to informacje wyssane z palca, bo ona w ogóle nie planowała udziału w tym show i nie brała udziału w próbnych zdjęciach.

Wcześniej nie reagowałam na tego typu plotki, ale kiedy ktoś pisze, że czegoś nie umiem, to muszę zabrać głos. Kiedy media piszą, że przegrałam casting, uderzają bezpośrednio w moje umiejętności. A taka rzecz się w ogóle nie wydarzyła, bo nie byłam na żadnym castingu, więc tym bardziej nie mogłam go przegrać – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Cichopek, aktorka.

Cichopek nie kryje rozgoryczenia i zdenerwowania tym, że media szukają na siłę sensacji. Podkreśla też, że nawet nie zamierzała brać udziału muzycznym show Polsatu, bo nie pozwoliłyby jej na to obowiązki rodzinne. Aktorka wychowuje teraz 5-letniego syna i kilkumiesięczną córkę. Tym bardziej nie rozumie, dlaczego jej nazwisko pojawiło się w spekulacjach dotyczących obsady programu.

Wydaje mi się, że produkcji jest na rękę, jak jest szum. Mnie nie jest jednak na rękę, kiedy ktoś pisze o moim braku umiejętności. I to mnie bulwersuje – mówi Katarzyna Cichopek.

W drugiej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” mają wziąć udział: Joanna Liszowska, Maja Bohosiewicz, Magda Steczkowska, Barbara Melzer, Kuba Molęda i Jacek Kawalec. Trwają jeszcze negocjacje z dwoma gwiazdami. Nastąpią też zmiany w składzie jurorskim: Katarzyna Skrzynecka, zwyciężczyni pierwszej serii, zastąpi Katarzynę Kwiatkowską, a obok niej zasiądą: Małgorzata Walewska, DJ Adamus i Paweł Królikowski.

Pierwszy sezon show cieszył się ogromną popularnością wśród widzów. Każdy odcinek programu oglądało ponad 3 miliony osób. Druga edycja będzie emitowana na antenie Polsatu od września.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.