Newsy

Katarzyna Glinka weźmie udział w triathlonie. Będzie rywalizować z mężem

2014-01-13  |  09:00
Katarzyna Glinka rozpoczęła przygotowania do triathlonu, w którym weźmie udział 10 sierpnia w Gdyni. Aktorka zdradziła, że decyzję podjęła m.in. dlatego, że lubi  rywalizować. – Tym razem będę rywalizować z mężem – wyznała Katarzyna Glinka.

W tamtym roku gwiazda jedynie kibicowała ukochanemu Przemysławowi Gołdonowi, który wziął udział w triathlonie z takimi gwiazdami, jak: Borys Szyc, Maciej Stuhr, Marcin Dorociński, Maciej Dowbor.

Aktorka przyznała także, że poprzez start w triathlonie, chce przełamać własne słabości.

–  To jest mega wyzwanie dla mnie – powiedziała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. – Myślę, że po prostu zwariowałam. 2 km trzeba przepłynąć, 90 km przejechać na rowerze, a potem jeszcze 21 km przebiec jednego dnia w skończonym czasie. Mam nadzieję, że sobie poradzę.

Gwiazda już rozpoczęła treningi do triathlonu.

–  To są potworne treningi, bardzo ciężkie i czas pokaże, czy i ile jeszcze pracy przede mną.

Impreza Herbalife Triathlon odbędzie się od 8  do 10 sierpnia w Gdyni. Na stracie do triathlonu zawodnicy staną 10 sierpnia. Oprócz Katarzyny Glinki w imprezie wezmą udział również inne znane kobiety m.in. Małgorzata Foremniak, Karolina Gorczyca. Gwiazdy są również ambasadorami przedsięwzięcia.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.