Newsy

Katarzyna Skrzynecka chce wrócić do "Tańca z gwiazdami"

2013-10-29  |  09:45
Katarzyna Skrzynecka chciałaby znów pojawić się w "Tańcu z gwiazdami". Program wróci wiosną na antenę TVN. Stacja ruszyła już pełną parą z przygotowaniami, a tym samym ruszyła giełda nazwisk gwiazd, które wystąpią w tym popularnym show. Na liście jest m.in. Katarzyna Skrzynecka. Ona sama nie ukrywa, że marzy jej się powrót do programu.

Przygoda Katarzyny Skrzyneckiej z „Tańcem z gwiazdami” zaczęła się w pierwszej serii. Aktorka tańczyła wtedy w parze z Marcinem Hakielem. Skrzynecka wróciła do programu w kolejnej edycji, ale już jako prowadząca. Była gospodynią tanecznego show przez jedenaście sezonów: najpierw  z Hubertem Urbańskim, a później Piotrem Gąsowskim.

Ja szalenie lubię ten program. Uważam, że jest bardzo pozytywny, energetyczny, pozwalający na obejrzenie w niedzielny wieczór dobrej rozrywki, w dobrym stylu, pełnej prawdziwych uczuć i emocji, różnych przygód, które mogą się tam wydarzyć. I bardzo pracę w tym programie lubiłam – przyznała Katarzyna Skrzynecka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Na razie, nie wiadomo, czy TVN postawi w tym sezonie na doświadczoną gospodynie show czy wybierze kogoś nowego.

Nikt z nas nie wie, czy produkcja  programu „Taniec z Gwiazdami’ zadecyduje o spotkaniu z tą ekipą, która  pracowała w tym programie przez parę lat, czy też zdecyduje się na zaproszenie całej nowej ekipy, nowych prowadzących, nowych jurorów i jakby zupełnie nowej formuły programu  – mówi aktorka.

Wśród nieoficjalnych kandydatek na prowadzącą program są m.in. Joannna Koroniewska, Małgorzata Rozenek, Agnieszka Szulim czy Natasza Urbańska, która zamiast Skrzyneckiej poprowadziła ostatnią edycję show w telewizji TVN. Na razie producent przeprowadza castingi i wszystko trzymane jest w tajemnicy. Karty mają być odkryte w grudniu.

Nowa seria "Tańca z gwiazdami" będzie już czternastą edycją. Program zniknął z ramówki TVN jesienią 2011 roku. Każdy odcinek oglądały wtedy średnio cztery miliony widzów. W jury ostatniej edycji zasiadali Iwona Pavlovic, Piotr Galiński, Jolanta Fraszyńska i Janusz Józefowicz, a kryształową kulę wytańczyli Kacper Kuszewski i Anna Głogowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.