Newsy

Katarzyna Zielińska przygotowuje kolekcję T-shirtów na jesień. Nie będzie w niej wzorów w grochy

2014-07-03  |  07:30
Katarzyna Zielińska pracuje nad swoją nową kolekcją ubrań. Projekty powstają we współpracy ze stylistką Jolą Czają. Obie panie mają już na swoim koncie kilka linii T-shirtów dopasowanych do różnych typów sylwetki i do stylizacji na każdą okazję. Wiosną aktorka postawiła na asymetryczne dekolty i grochy w stylu retro, z kolei w jesienno-zimowej kolekcji mają dominować oryginalne akcesoria.

Aktorka podkreśla, że projektuje ubrania na każdą kieszeń. Firmowane przez nią T-shirty pasują do wielu stylizacji, a kosztują mniej niż 100 zł.

To są T-shirty różnego rodzaju, na popołudnie, do jeansów, do rozkloszowanych spódnic.  Bardzo dobrze wyglądają do jakichś ramonesek. Teraz wprowadzamy też kolekcję na jesień, będzie dużo różnych akcesoriów. Będzie dużo elementów, które będzie można włożyć do torebki, takich na pewno przydatnych kobiecie. Groszki już zostawimy na wiosnę i lato, teraz będzie coś innego – mówi agencji informacyjnej Newseria  Lifestyle Katarzyna Zielińska, aktorka.

Zielińska nie raz wygrywała plebiscyty na najlepiej ubraną aktorkę. Nie ukrywa, że lubi bawić się modą i podkreśla, że pomysł na to, żeby zająć się projektowaniem, narodził się spontanicznie.

Myślę, że trochę z rozmów z Jolą Czają, stylistką, z którą dużo czasu spędzamy i rozmawiamy, i oglądamy. Trochę taki element zawodu, ale staramy się też zabawić i stworzyć coś dla siebie tak na popołudnie. Natomiast to nie jest żadne napieranie się na modę, tylko coś przy okazji – dodaje Katarzyna Zielińska.

Katarzynę Zielińską można teraz oglądać m.in. w serialu „Barwy szczęścia” w TVP2. Aktorka ma także dołączyć do obsady kolejnej serii „Przyjaciółek”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.