Newsy

Maciej Zień najsilniejszą modową marką. Jest jak Dior i Chanel

2013-12-02  |  11:55

Maciej Zień otrzymał nagrodę Superbrands 2013 w kategorii projektanci mody. W konkursie startowało 2 tys. marek w 26 kategoriach głównych i 85 podkategoriach. Wszystkie zostały poddane ocenie przez 15 tys. klientów oraz ekspertów z Rady Marek Superbrand.

– Tak naprawdę o to mi chodziło, żeby moje nazwisko stało się brandem, czyli dołączyło do takich marek jak Chanel czy Dior. Tutaj myślimy bardziej o marce niż o osobie, ale wiadomo, że zawsze za taką marką zawsze stoi projektant. Myślę, że nikt nie zapomni o tym, że stoję za tym Superbrandem.  – powiedział Maciej Zień agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Maciej Zień na polskim rynku modowym zadebiutował 13 lat temu. Kolekcje przyniosły mu uznanie wśród biznesmenów i gwiazd ze świata show-biznesu. Jego ubrania noszą m.in. była miss świata Aneta Kręglicka, Justyna Steczkowska, Aleksandra Kwaśniewska, Jolanta Pieńkowska, Alicja Bachleda-Curuś, Magdalena Mielcarz oraz amerykańska aktorka Andie MacDowell.

Zień jako pierwszy projektant wystawiał swoje kolekcje w Muzeum Narodowym. Dwa razy jego kolekcje prêt-à-porter były prezentowane podczas paryskiego Tygodnia Mody. Jest laureatem wielu nagród.

W 2010 r. stworzył markę Zień Home, pod którą artysta projektuje wnętrza i luksusowe meble. Jest także współwłaścicielem kawiarni St. Benedict w warszawskim centrum handlowym Promenada, którą zaprojektował na wzór paryskiego bistro.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.