Newsy

Magda Gessler: dla mnie afrodyzjakiem jest ciekły mózg krewetki

2014-02-11  |  07:20
Magda Gessler uwielbia owoce morza i zdradza, że na jej zmysły najbardziej działają ostrygi i mózg grillowanej krewetki. Przyrządzone według sprawdzonej receptury znacznie zwiększają ochotę na seks. Według restauratorki, właśnie takie menu idealnie nadaje się na romantyczną kolację walentynkową.

Owoce morza są bogate w mikroelementy, które dodają energii, a przez to pozytywnie wpływają na libido. Ich właściwości znała i doceniała już grecka bogini miłości Afrodyta. Czołowe miejsce zajmują one również na liście afrodyzjaków Magdy Gessler.

Dla mnie afrodyzjakami są na pewno ostrygi. Też ciekły mózg krewetki, wypity po zgrillowaniu krewetki. Ale to jest mój afrodyzjak, trudno go przypisać komukolwiek. Prawdziwe afrodyzjaki to są te, o których marzymy, a nie te, które są wskazane – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle  Magda Gessler.

Właściwości pobudzające ma też wiele ziół, warzyw i owoców. Afrodyzjakiem mogą być truskawki z szampanem, chilli, kardamon, kawior, lubczyk, czekolada czy szafran. Na jednych pobudzająco działa smak, na innych zapach. 

Magda Gessler jest autorką wielu książek kucharskich i właścicielką kilkunastu restauracji.  Prowadzi też program  „Kuchenne rewolucje” i jest  jurorką w polskiej edycji „Master Chef”. Obydwa formaty można oglądać antenie TVN-u.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.