Newsy

Magda Gessler myśli o sprzedaży swoich ubrań w internecie i butikach

2016-09-06  |  07:05

Jeśli najnowsze projekty Magdy Gessler spodobają się kobietom, trafią najpierw do sprzedaży internetowej, a następnie do butików. Restauratorka chce, by polska moda była odważniejsza i bardziej kolorowa. Jej zdaniem obecnie rodzima moda to tylko kopia tego, co można zobaczyć na światowych wybiegach.

Magda Gessler słynie z doskonałego wyczucia mody oraz zamiłowania do odważnych kreacji. Nie boi się oryginalnych krojów i mocnej kolorystyki. Chętnie nosi ubrania i dodatki najlepszych projektantów: Diora czy Prady. Ostatnio jednak coraz częściej pokazuje się w strojach własnego projektu.

– Projektuję, bo chcę wyglądać tak, jak lubię. Bardzo nie lubię rzeczy, które są obrandowane, chcę stworzyć własny brand mówi Magda Gessler agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Restauratorka krytycznie ocenia polską modę – jej zdaniem jest ona zbyt mało kolorowa i przesadnie zachowawcza. Stanowi ponadto tylko kopię tego, co można zobaczyć na światowych rynkach odzieżowych.

– Cały czas jest u nas wstyd przed kolorem, wstyd i strach przed utratą pieniędzy, ograniczenia finansowe, dlatego na razie ta kolekcja jest dla mnie, a jeżeli się spodoba, to na pewno trafi najpierw do internetu, a potem do butików – mówi Magda Gessler.

Nie oznacza to jednak, że na polskim rynku modowym nie ma zdolnych projektantów i dobrych firm odzieżowych. Restauratorka ceni m.in. Łukasza Jemioła, z którym od lat się przyjaźni, oraz markę Ryłko, producenta butów i torebek.

– Ryłko, jeżeli chodzi o buty, uwiódł mnie wygodą i nieprawdopodobną jakością butów. Torebka mogłaby być torebką Gucci’ego bez problemu – mówi Magda Gessler.

Inspiracji do tworzenia własnych projektów dostarczają gwieździe TVN m.in. podróże. Ostatnie modele powstały po jej pobycie w Peru, gdzie restauratorka zachwyciła się lokalna modą. Wśród jej projektów znajdują się m.in. tuniki o modnym kroju typu nietoperz, sukienki i spodnie.

– To wszystko, w czym mnie zobaczycie w prezentacji „MasterChefa”, balu TVN-u, to wszystko będą moje projekty, zresztą dosyć odważne, bo to jest piżama party mówi Magda Gessler.

Na konferencji ramówkowej TVN Style gwiazda pojawiła się w stroju zaprojektowanym właśnie pod wpływem podróży do Peru. Były to białe spodnie o piżamowym kroju i biała, luźna tunika z frędzlami i dużą aplikacją w kształcie serca.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.