Newsy

Magdalena Antosiewicz: dobry styl u kobiety to klasa i elegancja. Można się tego nauczyć

2017-05-02  |  07:05

Blogerka lubi bawić się modą i zmieniać swój wizerunek. Uważa, że kobieta stylowa powinna się przede wszystkim dobrze czuć w swojej stylizacji. Zdaniem Antosiewicz klasę i elegancję, które składają się na dobry styl, może wypracować każda kobieta. 

Magdalena Antosiewicz od początku kariery w show-biznesie wzbudza zainteresowanie swoimi stylizacjami. Bywa krytykowana za nietrafione wybory, Daniel Jacob Dali uważa ją natomiast za najlepiej ubraną polską blogerkę modową. Autorka bloga Thirty Fashion nie ukrywa, że lubi bawić się modą i nie przywiązuje się do jednego stylu ubierania.

Raz lubię być elegancka, raz szalona. Kocham kolory. Dla mnie są zasady, że impreza musi się kojarzyć z daną stylizacją, która pasuje do danej imprezy – mówi Magdalena Antosiewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Blogerka uważa, że dobry styl to przede wszystkim klasa i elegancja. Kobiety stylowe powinny jednak nie tylko świetnie się ubierać, lecz także dobrze czuć się w każdej wybranej przez siebie stylizacji. Gwiazda zapewnia też, że styl nie jest wrodzoną cechą wybranych kobiet – każda pani może go samodzielnie wypracować.

Na pewno kobieta też się z tym rodzi, ale odpowiednio pracując, możemy na to zapracować – mówi Magdalena Antosiewicz.

Blogerka bardzo dba o swój wizerunek, nie oznacza to jednak, że na wybieranie stylizacji i robienie makijażu poświęca dużo czasu, nawet przy wyjściach na duże imprezy branżowe. Najczęściej zajmuje jej to ok. 2 godzin, zdarza się jednak, że jest gotowa do wyjścia znacznie szybciej. Nie zawsze może sobie pozwolić na dłuższe przygotowania.

– Dzisiaj byłam gotowa w dosłownie chwilę, nie byłam nawet u fryzjera, szybki make-up. Jak jest wielkie wyjście, ważny pokaz, więc standardowo: godzina fryzjer, godzina make-up – mówi Magdalena Antosiewicz.

Blogerka twierdzi, że nie zawsze z wyprzedzeniem przygotowuje stylizację na dużą imprezę. Zdarza się, że w ostatniej chwili decyduje, co na siebie założy.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.