Newsy

Maja Sablewska: „Sablewska od stylu. Na okazje” to zupełnie nowy, odświeżony, bardzo dynamiczny i wesoły format. Mamy lożę szyderców, a dodatkowo pojawiają się celebryci

2019-04-08  |  06:45

Tym razem w swoim programie Maja Sablewska ma za zadanie znaleźć bohaterom ubrania na konkretną okazję. Chrzciny, śluby, urodziny czy inne ważne wydarzenia w życiu często bowiem wiążą się z kłopotem, co na siebie włożyć. Stylistka proponuje zestawienia, które są odpowiednie nie tylko na wybraną uroczystość, lecz także na każdą kieszeń. Gotowe już stylizacje komentuje loża szyderców, która czasami potrafi być bezlitosna.

Bohaterowie nowej edycji są w różnym wieku i w różnej sytuacji życiowej. Łączy ich jedno – nie zawsze potrafią się odnaleźć w świecie mody. Zuzię zgłosił do programu jej chłopak, który uważa, że dziewczyna ubiera się – delikatnie mówiąc – zbyt wyzywająco. Krótkie spódniczki, głębokie dekolty, panterka i wyjątkowo długie paznokcie to znaki rozpoznawcze jej stylu. Michał planuje wkrótce zaprosić Zuzię na uroczystość rodzinną i nie chce kolejny raz narażać się na komentarze członków rodziny. Dlatego też o pomoc poprosił Maję Sablewską. W kolejnych odcinkach programu stylistka na przykład wspiera Anetę w wyborze zestawu odpowiedniego na 23. rocznicę ślubu i doradza Joli, która zupełnie nie ma pomysłu, jak się ubrać, by dobrze wyglądać na rozmowie kwalifikacyjnej.

– Jest to zupełnie nowy, odświeżony, bardzo dynamiczny i bardzo wesoły format. Wybieramy stylizacje na okazje i mamy lożę szyderców, w której zazwyczaj są przyjaciele i rodzina naszych bohaterów. Chciałabym, żeby nie było łez, ale trudno z tym, czasami te łzy są, bo są to np. łzy szczęścia – mówi agencji Newseria Maja Sablewska, stylistka.

Loża szyderców natomiast ocenia stylizacje według własnego gustu, często krytykuje i wytyka błędy. Obrywa się nawet tym stylizacjom, które wybiera sama Maja Sablewska.

– Sama nie lubię krytykować, nie lubię oceniać. Uczę się cały czas nie oczekiwać. Natomiast loża szyderców, która się składa z rodziny, z przyjaciół, czasami z zaproszonych gości, to są ludzie, którzy bardzo krytycznie podchodzą do wszystkich stylizacji i czasami naprawdę też dostaję w kość za swoje stylizacje. Ale na tym też polega ten program. Na sam koniec bohater lub bohaterka wybierają jedną stylizację, w której się najlepiej czują i pojawią się w tej stylizacji na finale w metamorfozie, którą przeprowadzam ze swoimi ekspertami – mówi Maja Sablewska.

Kolejną nowością w odświeżonej formule programu jest to, że o pomoc w skompletowaniu garderoby poproszą stylistę znane osoby.

– Pojawiają się celebryci i to jest coś, na co się otworzyłam w tym sezonie, więc bardzo się cieszę, bo kilka znanych nazwisk, które potrzebują pomocy wizerunkowej, pojawi się w tej edycji – mówi Maja Sablewska.

Program „Sablewska od stylu. Na okazje” można oglądać na antenie TVN Style w niedziele o godz. 12.15.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.